czy zwir dobry na chwasty

1. Data: 2002-06-07 22:03:17

Temat: czy zwir dobry na chwasty
Od: "ep" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
poniewaz kora nie daje sobie rady z chwastami mam pytanie czy ktos stosowal
zwir i z jakim skutkiem
a moze jakies inne skuteczne metody
elka

2. Data: 2002-06-08 12:04:34

Temat: Re: czy zwir dobry na chwasty
Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"ep" <e...@g...pl> wrote in message news:adraku$2dh$1@news.tpi.pl...
> witam
> poniewaz kora nie daje sobie rady z chwastami mam pytanie czy ktos
stosowal
> zwir i z jakim skutkiem
> a moze jakies inne skuteczne metody
Mam sciezki wysypane zwirem. Pod zwirem jest 20 cm piachy ubitego ubijarka
spalinowa. Chwasciki przebijaja sie az milo. Jedyny sposob, ktory do mnie
przemawia to polozenie czarnej folii pod ten zwirek. Powinno pomoc: zatrzyma
fotosynteze i ponadto jest mocne.

vpw

3. Data: 2002-06-08 17:04:35

Od: g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Hmmm, jakby to powiedziec.... to nie jest tak ze posypujemy kora i wszystko
co pod nia znika. Nie ma w zyciu tak dobrze :-). Proponuje najpierw
przekopac, wyplewic dokladnie a nastepnie posypac kora. I dopiero wtedy
pojawiajace sie z rzadka chwasty mozna od czasu do czasu usunac ale idzie to
bardzo latwo. Sprawdzilam u siebie i ten sposob dziala, dosc duzy kawal
terenu przegladam najwyzej 3 razy w sezonie i to w zupelnosci wystarczy.
Tam gdzie mam rozsypany zwirek to jest bezposrednio przy domu chwasty
czasami wyrastaja ale bardzo rzadko bo zwiru jest jakies 20 cm a pod tym
piasek.

Iza Wójcik

4. Data: 2002-06-09 13:37:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> poniewaz kora nie daje sobie rady z chwastami mam pytanie czy ktos
stosowal
> zwir i z jakim skutkiem
> a moze jakies inne skuteczne metody
> elka

przez ten zwir nie przebije sie zaden chwast
o ile rozmieszasz go z cementem....
:))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2002-06-11 12:07:08

Temat: Odp: czy zwir dobry na chwasty
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Veto! Akacja (robinia) zza płotu właśnie przebiła się przez asfalt przed
moją bramą. Jaki mnie szlag trafia, to pisać nie będę, słówka byłyby mocne.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2002-06-11 13:17:32

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> Veto! Akacja (robinia) zza płotu właśnie przebiła się przez asfalt przed
> moją bramą. Jaki mnie szlag trafia, to pisać nie będę, słówka byłyby
mocne.

Ależ pisz, pisz, nie żałuj sobie... My zrozumiemy... :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2002-06-11 13:45:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mocne.
>
> Ależ pisz, pisz, nie żałuj sobie... My zrozumiemy... :-))))

A bodaj by cię diabli żywcem do piekła porwali!
A bodaj ci złe na drodze stanęło.
A niech cię wszystkie diabły!
A niechże cię diabeł ruszy.
A żeby cię diabli wzięli!
Aby Ci w piekle zabrakło miejsca!
Abyś nie otrzymał miejsca, ani w wysokim niebie ani w niskim piekle!
Bodaj byś z piekła nie wyszedł!
Do czorta z tobą!
Idź do diabła!
Pal cię diabli!
Przeklęty diable!
Ty piekielny diable!
Ty ognisty diable!

Żeby tak dobrą duszę podpuszczać.
Nie daj się Basiu.
--
Pozdr. Jerzy Nowak
PS

8. Data: 2002-06-11 13:57:18

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A żeby cię diabli wzięli!
> Aby Ci w piekle zabrakło miejsca!
> Abyś nie otrzymał miejsca, ani w wysokim niebie ani w niskim piekle!

Dlaczegóż to , ach dlaczegóż tzw. szlag trafiający naszą Basieńkę z diabłem
tylko Ci się kojarzy???? Ja myślałem ( ordynus językowy), że to raczej coś z
innej religijnej sfery, ot może coś od Zeusa gromowładnego???? :-)))))

> Czy są jakieś przekleństwa ogrodnicze?

Ostatnio podobno trawniki, ślimaki i mszyce...
Pozdrawiam ;-)
Janusz

9. Data: 2002-06-11 14:57:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
coś z
> innej religijnej sfery, ot może coś od Zeusa gromowładnego???? :-)))))

W tym:
Ludwik Stomma
Przekleństwa i wulgaryzmy polskie - słownik . - Słownik polskich wyzwisk,
inwektyw i określeń pejoratywnych -Warszawa : "Graf-Punkt", 2000. - 260 s.
można pewnie sporo znaleźć.
;-)

> Ostatnio podobno trawniki, ślimaki i mszyce...

To raczej plagi, a ja nie o to zapytałem.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

10. Data: 2002-06-11 17:33:39

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> writes:

> Ludwik Stomma Przekleństwa i wulgaryzmy polskie - słownik . -
> Słownik polskich wyzwisk, inwektyw i określeń pejoratywnych
> -Warszawa : "Graf-Punkt", 2000.

Ty mi lepiej zaraz powiedz, gdzie taki słownik można znaleźć. Bo ja o
nim to jedynie w Stommy felietonie czytałem, a żaden sklep/księgarnia
się do niego nie przyznają...

Pozdrawiam,
Grzesiek, zaciekawiony niezmiernie
--