czym sprac klej z ubrania?

1. Data: 2003-12-02 13:59:01

Temat: czym sprac klej z ubrania?
Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie
koledzy zrobili dowcip mojemu dziecku i przykleili klejem (Bog raczy
wiedziec jakim) cos-tam do plecow.
no i chodzi jak ten klej sprac z mundurka szkolnego, ktory uszyty jest z
... no, nie wiem co to za material (nie gniecie sie mocno, musi cos
sztuczny, ale ja nic a nic sie na tym nie znam).
A, w praniu w pralce nie zeszlo

--
serdecznosci botwinka

1. Data: 2003-12-04 14:40:17

Temat: Re: czym sprac klej z ubrania?
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"botwinka" <b...@o...pl> wrote in message

> no i chodzi jak ten klej sprac z mundurka szkolnego

bez informacji jaki to klej nic konkretnego się nie da powiedzieć. Próbuj
czy klej rozpuszcza się w spirytusie, benzynie, w ostateczności w acetonie,
ale najpierw zawsze sprawdzaj na brzeżku, czy nie odbarwi materiału.

J.

mikrokuchnie Limatec - opinie?
lodówka MELANIE
Spadek i co dalej?