czym wyczyścić - balkon - świeże płytki

1. Data: 2006-05-30 13:02:49

Temat: czym wyczyścić - balkon - świeże płytki
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czym najlepiej wyczyścić balkon żeby zlikwidować takie białe zacieki/nalot?
po położeniu płytek wszystko było zaimpregnowane ale niestety zostały takie
białe zacieki - jakby były pokryte wapnem.
czyściłam wodą z płynem do mycia podłóg, czym mogę jeszcze spróbować?

mufassa

2. Data: 2006-05-31 10:35:17

Temat: Re: czym wyczyścić - balkon - świeże płytki
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):
> [...]
> białe zacieki - jakby były pokryte wapnem.
> czyściłam wodą z płynem do mycia podłóg, czym mogę jeszcze spróbować?

Ciepła woda z sodą, 1-2 opakowania na 5 l wody.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-06-01 18:57:51

Od: "...::: Mach :::..." <[ROT13] z...@b...cy [ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

A te zacieki to po fudze? impregnacie?