czym zaslonic okna w warsztacie/garazu/magazynie ?

1. Data: 2009-11-12 18:05:00

Temat: czym zaslonic okna w warsztacie/garazu/magazynie ?
Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Potrzebuje "zaslonic" okna w lokalu bedacym polaczeniem warsztatu i
magazynu, nie potrzebuje funkcjonalnosci "nie widac nic, nawet tego czy ktos
wogole tam jest" co raczej po prostu braku mozliwosci identyfikacji osob
ktore tam sa + czynnosci ktore wykonuja (przykladowo: przyjezdza dostawa
towaru, samochod wjezdza, rozpakowuje towar i nie chce by przechodzacy
widzieli co i ile tam wyciagam). Miejsce z zewnatrz niestety jest dosyc
ogolnodostepne. I nie panuja tam sterylne warunki (kurz glownie) wiec szukam
rozwiazania nieklopotliwego w eksploatacji pod wzgledem czyszczenia/prania.

Dobrze by bylo gdyby uzyte rozwiazanie pewna doze swiatla jednak
przepuszczało. Narazie po przejrzeniu oferty rozwiazan znalazlem tylko folię
okienną - np matową białą. Przekonuje mnie fakt ze "czyszczenie" polega po
prostu na przetarciu powierzchni szyby, nie trzeba sciagac, prac, czyscic
specjalnie. Taka folia zdaje egzami nawet jesli na zewnatrz jest juz
calkowicei ciemno a w srodku bardzo jasno ? (oswietlenie wewnętrzne)

Rolety zewnętrzne odpadają - az tak w ten lokal inwestowac to nie warto ;)

Pozdrawiam

Kane

ps. wrzucam jeszcze na pl.misc.budowanie

2. Data: 2009-11-12 19:07:56

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Kane wrote:
> [...]
> magazynu, nie potrzebuje funkcjonalnosci "nie widac nic, nawet tego
> czy ktos wogole tam jest" co raczej po prostu braku mozliwosci

W IKEA byly takie folie, adhezyjne. Wyglada to jak setki malych soczewek,
swiatlo dosc dobrze przepuszcza (pewnie 80% albo mniej) a z zewnatrz widac
(przy przytkaniu nosa do szyby) halucynacj. Obraz jest rozmazany i raczej
wydedukowanie co tam sie dzieje jest koszmarnie trudne.

Zwykle zaluzje poziome \ pod takim katem moze tez dadza oczekiwany rezultat?
Najwyzej zoabczy sie podloge.

3. Data: 2009-11-12 19:29:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2009 19:05:00 +0100, Kane napisał(a):

> [...]
>
> Dobrze by bylo gdyby uzyte rozwiazanie pewna doze swiatla jednak
> przepuszczało. Narazie po przejrzeniu oferty rozwiazan znalazlem tylko folię

Matowe szyby.
--

Ikselka.

4. Data: 2009-11-12 22:02:12

Od: FD <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kane pisze:

> Rolety zewnętrzne odpadają - az tak w ten lokal inwestowac to nie warto ;)

kalka techniczna....

5. Data: 2009-11-12 22:54:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2009 23:02:12 +0100, FD napisał(a):

> kalka techniczna....

Farba - biała, zmywalna :-)
--

Ikselka.

6. Data: 2009-11-13 00:44:34

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Farba - biała, zmywalna :-)

OT
Ojciec do syna:
Masz Jasiu farbę, idź pomaluj okna.
Po godzinie syn krzyczy:
TATO! A RAMY TEŻ? ;-)

MSPANC

7. Data: 2009-11-13 05:14:41

Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Matowe szyby.

Szyby juz sa, zwykłe :) Ale przetestuje folie.

Pozdrawiam

Kane

8. Data: 2009-11-16 18:24:25

Od: "Zubaj" <z...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]

A ja z powodzeniem stosuje pianke pod panele (taka biala)
i nie ma bata zeby cos przez nia zobaczyc. Starcza na jakies
3 lata bo potem zaczyna sie kruszyc.

Pozdrawiam:
Zubaj

Ostateczne rozwiązanie kwestii kreta
armatura kraków
Re: zapchaÂłsiĂŞodpÂły w w wannie
Montaż kominka - rozliczenie powykonawcze
czym odkręcic to ustrojstwo?