czym zastapic rum ?

1. Data: 2004-10-07 15:53:48

Temat: czym zastapic rum ?
Od: "Blazej Szymon Patrzalek" <b...@s...info_usunto> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

na imieniny taty planuje zrobic tort ananasowy z serwisu kulinaria.pl i sie
zastanawiam czym mozna zastapic rum, najlepiem czyms bezalkoholowym ?

za wszystkie sugestie dziekuje

pozdrawiam
Blazej Patrzalek

1. Data: 2004-10-07 16:00:47

Temat: Re: czym zastapic rum ?
Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> na imieniny taty planuje zrobic tort ananasowy z serwisu kulinaria.pl i sie
> zastanawiam czym mozna zastapic rum, najlepiem czyms bezalkoholowym ?

Bezzzalkoooohcholowaaaaaaaa to jjjjesttttttt woda. Tommmmek :-)

1. Data: 2004-10-07 16:04:55

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blazej Szymon Patrzalek" <b...@s...info_usunto> napisał w
wiadomości news:ck3ooq$51q$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> na imieniny taty planuje zrobic tort ananasowy z serwisu kulinaria.pl i
sie
> zastanawiam czym mozna zastapic rum, najlepiem czyms bezalkoholowym ?

Aromat rumowy do ciast.

(rumu nie da się zastąpić, zwłaszcza czymś bezalkoholowym ;) )

Margola

1. Data: 2004-10-07 17:12:46

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ck3plq$kpq$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> wrote:

> Użytkownik "Blazej Szymon Patrzalek" <b...@s...info_usunto> napisał w
> wiadomości news:ck3ooq$51q$1@atlantis.news.tpi.pl...

> sie
>
> Aromat rumowy do ciast.

brrrrrr......

> (rumu nie da się zastąpić, zwłaszcza czymś bezalkoholowym ;) )

Władysław

1. Data: 2004-10-07 17:14:42

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ck3ooq$51q$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Blazej Szymon Patrzalek" <b...@s...info_usunto> wrote:

> Witam,
>
> na imieniny taty planuje zrobic tort ananasowy z serwisu kulinaria.pl i sie
> zastanawiam czym mozna zastapic rum, najlepiem czyms bezalkoholowym ?

A czemu go chcesz zastąpić? I czemu czymś bezalkoholowym? Kwestia ceny
czy ścisłej abstynencji?

Władysław

1. Data: 2004-10-07 22:13:48

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 7 octobre 2004 ? 17:53:48, vous écriviez :

> Witam,

> na imieniny taty planuje zrobic tort ananasowy z serwisu kulinaria.pl i sie
> zastanawiam czym mozna zastapic rum, najlepiem czyms bezalkoholowym ?

Nie wiem czym jest serwis o ktorym piszesz. Rum mozesz zastapic
koniakiem (ale to nie to samo...).
Jezli tort o jest ananasowy i rum chcesz zastapic czyms
bezalkoholowym, to radze ananasa zastapic dzemem jablkowym.

Ewcia zyczliwa

--
Niesz

1. Data: 2004-10-08 10:58:19

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> Nie wiem czym jest serwis o ktorym piszesz. Rum mozesz zastapic
> koniakiem (ale to nie to samo...).
> Jezli tort o jest ananasowy i rum chcesz zastapic czyms
> bezalkoholowym, to radze ananasa zastapic dzemem jablkowym.

Nie znam tego przepisu, ale byc moze chodzi tylko o napaczowanie
biszkoptu. W takiej sytuacji mozna dobrac jakis plyn pasujacy smakiem do
ciasta. Oczywiscie, efekt bedzie inny niz po nasaczeniu rumem, ale...
Jesli chodzi o nasaczanie biszkoptu, to zamiast alkoholu mozna uzyc np
herbaty (z cytryna lub bez), mozna sokiem z ananasa itp

Pozdrawiam
Maria

Farsz do pieczonych pierogów - jakies pomysły?
pizza + mleko?
Kurczak
twardy orzech do zgryzienia (P!)
Uszczelki do starego robota