czyszczenie matowych płytek

1. Data: 2005-11-22 22:42:38

Temat: czyszczenie matowych płytek
Od: Olka_KN <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zakończyłam właśnie remont łazienki i z zapałem wzięłam sie do
szorowania płytek. Najpierw starłam wodą kurz i farbę a potem użyłam
ajaxsa. Zauważyłam jednak że zostają na nich białe smugi. Mam wiec
pytanie: czym czyściliscie płytki po raz pierwszy, po położeniu ich?

Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
O.

2. Data: 2005-11-23 00:05:21

Temat: Re: czyszczenie matowych płytek
Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olka_KN wrote:
> [...]
> ajaxsa. Zauważyłam jednak że zostają na nich białe smugi. Mam wiec
> pytanie: czym czyściliscie płytki po raz pierwszy, po położeniu ich?

Wodą z octem. Rozumiem, że chodzi ci o zmycie pozostałości po fudze.

pozdrawiam
Robert Grabowski

3. Data: 2005-11-24 07:45:28

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Nov 2005 23:42:38 +0100
Olka_KN <o...@i...pl> wrote:

> [...]
> ajaxsa. Zauważyłam jednak że zostają na nich białe smugi. Mam wiec
> pytanie: czym czyściliscie płytki po raz pierwszy, po położeniu ich?

wszystkim i 10 razy
po 10tym razie bylo znosnie ;-)

wodą z octem takze - dosc skuteczne, ale takze trzeba bylo poprawiac

Sierp

4. Data: 2005-11-24 07:45:47

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Nov 2005 01:05:21 +0100
Robert Grabowski <g...@e...pl> wrote:

> Wodą z octem. Rozumiem, że chodzi ci o zmycie pozostałości po fudze.

stawiam raczej na gips

Sierp

pralka Ardo A 500 skrzypi
Włącznik do lampki...
Pralki i lodówki firm LG i Samsung?
Statut SM - zakres
Okna plastikowe...czy taki objaw prawidlowy??