czyszczenie twarzy

1. Data: 2006-10-04 19:38:19

Temat: czyszczenie twarzy
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, powiedzcie, czy to normalne, że po czyszczeniu buzi u
kosmetyczki, wyglądam, jakby mi granat na twarzy wybuchł? :->
Wydawało mi się, że dobre czyszczenie nie zostawia śladów. Mylę się, czy
zmienić kosmetyczkę?

pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

--
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość
http://leslawa-ignaszewska.com

2. Data: 2006-10-04 19:52:47

Temat: Re: czyszczenie twarzy
Od: " Zofia Rakowska" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <i...@g...com> napisał(a):

> Wydawało mi się, że dobre czyszczenie nie zostawia śladów.

Bo nie zostawia. Poza tym teraz odchodzi się od czyszczenia tradycyjnego.

3. Data: 2006-10-04 19:59:29

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2006-10-04 21:52 Zofia Rakowska powiedzial/a :

> Bo nie zostawia. Poza tym teraz odchodzi się od czyszczenia tradycyjnego.

...na rzecz czego? Ultradźwięki? Kawitacja? Tak się zastanawiam, bo moja
twarz woła o wizytę u kosmetyczki.
Może przy okazji jakiś sprawdzony adres w Warszawie, najlepiej z cenami
średnimi jak na DC. Dawno nikt nic nie polecał.

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

4. Data: 2006-10-04 21:04:59

Od: "Sklepowa" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam salon Dermiki w Warszawie na ul. Gen. Zajączka.
Wczoraj byłam na czyszczeniu i jestem bardzo zadowolona. Masaż twarzy boski.
Algi i wiele fachowych rad.
Gorąco polecam.
Cena 200 zł.

5. Data: 2006-10-04 21:49:43

Od: tresea <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosmetyczki, wyglądam, jakby mi granat na twarzy wybuchł? :->
> Wydawało mi się, że dobre czyszczenie nie zostawia śladów. Mylę się, czy

Ja bylam na oczyszczaniu na wiosne i nie mialam zadnych sladow, nic nie
bolalo (jak u innej kosmetyczki wczesniej), a przy masazu ucielam sobie
krotka drzemke ;-)

pozdrawiam
tres

6. Data: 2006-10-05 05:21:27

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sklepowa" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> Ja polecam salon Dermiki w Warszawie na ul. Gen. Zajączka.
> Wczoraj byłam na czyszczeniu i jestem bardzo zadowolona. Masaż twarzy
> [...]

Ile???? O boziu, jak dobrze, że nie mieszkam w Warszawie. Przed wakacjami za
oczyszczanie, masaż, algi etc. zapłaciłam 80 zł.
Olik

7. Data: 2006-10-05 05:32:11

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sklepowa" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
>
> Ile???? O boziu, jak dobrze, że nie mieszkam w Warszawie. Przed wakacjami
> za oczyszczanie, masaż, algi etc. zapłaciłam 80 zł.

Ale to chyba tradycyjne oczyszczanie bylo czyli masakroczyszczenie :)
Ja nie mieszkam w Wawie, a jak ostatnio bylam (bo czysczenia nie
potrzebuje, gdyz chodze regularnie na mikrodermabrazje) mialam cudna
maseczke iłową z mikroelementami z morza martwego, pozniej maseczke
chlodzaca, pozniej masaz, pozniej jakies tam masowanie z kremem, do domu
dostalam malenka 10ml, maske iłową i tez 200zl. Ale warto bylo, jak wyszlam
twarz byla tylko pokremowana, a maz zapytal "co cie tak wypudrowali?".
Idealna skora, po prostu cudo.

--
pozdr,
ewka

8. Data: 2006-10-05 05:51:18

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wyszlam twarz byla tylko pokremowana, a maz zapytal "co cie tak
> wypudrowali?". Idealna skora, po prostu cudo.

Anochybażetak. Ja faktycznie miałam tradycyjne czyszczenie. Ale nie
wyglądałam jak po wybuchu granata ;)
Olik

9. Data: 2006-10-05 05:56:06

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Anochybażetak. Ja faktycznie miałam tradycyjne czyszczenie. Ale nie
> wyglądałam jak po wybuchu granata ;)

Pewnie, ze nie. Po takim to jeden dzien sie jest lekko czerwonawym, zreszta
jak i po peelingu czy chocby po tej mikredremabrazji tez jest sie jeden
dzien zarozowionym. Jak sie nie jest po tym wcale rozowym tzn ze nic nam nie
zrobili :P

--
pozdr,
ewka

10. Data: 2006-10-05 15:22:20

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2006-10-04 23:04 Sklepowa powiedzial/a :
> Ja polecam salon Dermiki w Warszawie na ul. Gen. Zajączka.
> Wczoraj byłam na czyszczeniu i jestem bardzo zadowolona. Masaż twarzy boski.
> [...]

Cena nawet jak na DC to jest mało okazyjna - ale faktycznie z cennika
tak wynika.
Z braku lepszych pomysłów sama poszłam testować jeden salon -
http://www.studiogallery.p na Białołęce, zrobiła mi pani dermabrazję i
maskę Thalgo, portfel lżejszy o jedyne 150 zł (oczyszczanie taniej).
Poza tym bardzo przyjemnie, kulturalnie - świeczki i takie tam, buzia
gładka - dostałam też garść porad. Tyle, że strasznie to daleko...
Dokładne wrażenia z zabiegu to raczej jutro opiszę, bo lekkom jeszcze
zaróżowiona, a długo się pani nade mną znęcała (mam baaaardzo problemową
buzię).
czekam nadal na inne propozycje :-)

sana

--