dąb

1. Data: 2005-04-18 19:15:43

Temat: dąb
Od: "Monika Zalewska" <mon.zalewska(usun)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dwa lata temu trafił go piorun. Tylko go drasnął, ale dąb powolitku umiera.
Ma coraz więcej suchych konarów. Nie jest stary, ma dopiero 80 lat. Szkoda
mi drzewa, bo piekne. Czy mozna jakos go ratowac?
Pozdrawiam, Monika

2. Data: 2005-04-18 19:26:17

Temat: Re: dąb
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zalewska" <mon.zalewska(usun)@wp.pl>
> [...]
Szkoda
> mi drzewa, bo piekne. Czy mozna jakos go ratowac?

Ratować nawet trzeba, ale obejrzyj go dokładnie, być może uszkodzeń nie
widać na zewnątrz a są pod kora, ostukaj go.
--
Pozdrawiam, Jerzy

3. Data: 2005-04-24 22:42:12

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Zalewska" <mon.zalewska(usun)@wp.pl> wrote in message

> [...] Szkoda
> mi drzewa, bo piekne. Czy mozna jakos go ratowac?

No pewnie! :)
Gorzej, jesli nie wiesz jak. Istnieja firmy zajmujace sie chirurgia drzew.
Pozostaje Ci skontaktowac sie z taka firma lub samemu sie w tej dziedzinie
doksztalcic. Przypuszczam, ze namiary na taka firme powinnas uzyskac w
okregowym oddziale LOP.

Pozdrawiam,
Bpjea

Bardzo słoneczny balkon.