[decoupage] ciekawa aukcja

1. Data: 2005-10-21 14:02:27

Temat: [decoupage] ciekawa aukcja
Od: "mo_ko" <M...@P...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam ciekawą aukcję
można sobie wybrać po jednej sztuce serwetki z różnych wzorków...
I są motywy świąteczne...

mo_ko

2. Data: 2005-10-23 17:17:35

Temat: Re: [decoupage] ciekawa aukcja
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mo_ko wrote:

> Znalazłam ciekawą aukcję
> można sobie wybrać po jednej sztuce serwetki z różnych wzorków...
> I są motywy świąteczne...

100% przebicie ceny w stosunku do tego, co oferują sklepy internetowe to
nie jest ciekawa aukcja.
Serwetki kosztują zwykle 50gr, a czasem można jeszcze coś utargować ;)
Pozdrawiam
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

3. Data: 2005-10-25 07:53:30

Od: "mo_ko" <M...@P...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie jest ciekawa aukcja.
> Serwetki kosztują zwykle 50gr, a czasem można jeszcze coś utargować ;)

Czegoś nie rozumiem... przecież właśnie serwetka wychodzi jpo 50gr,
ale na innych aukcjach można kupić za taką samą cenę albo i drożej 2 takie
same serwetki
a tutaj można 2 różne... dla mnie to jest ciekawsze bo jak coś robię to
raczej nie seryjnie...
wolę więc wybrać sobie 2 różne... kwestia jeszcze ciekawych wzorków...

mo_ko

4. Data: 2005-10-25 20:56:06

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mo_ko wrote:

> [...]
> raczej nie seryjnie...
> wolę więc wybrać sobie 2 różne... kwestia jeszcze ciekawych wzorków...

Faktycznie nie dopatrzyłam, że to za dwie sztuki.
Pozdrawiam
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl