spodnica bardzo skosna

1. Data: 2005-10-21 15:40:34

Temat: spodnica bardzo skosna
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej wszystkim ciezko zapracowanym.
widzialam ostatnio w gazecie "Swiat Kobity" piekna, sztruksowa spodnice -
bardzo ukosna. Usilowalam znalezc ja w necie zeby pokazac Wam, ale jestem
bezsilna - bo nie moge jej wogole znalezc.
i tutaj goraca prosba: czy ktoras z Was widziala ja i ma pomysl jak to
wogole uszyc???

pozdrawiam
Justyna

2. Data: 2005-10-21 16:11:18

Temat: Re: spodnica bardzo skosna
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> [...]
>bezsilna - bo nie moge jej wogole znalezc.
>i tutaj goraca prosba: czy ktoras z Was widziala ja i ma pomysl jak to

A co masz na mysli piszac: bardzo ukosna? Ukosny dol? Ukosne panele? Jak
to ostatnie, to w najnowszej Dianie - szycie jest, wlasnie sobie na nia
ostrze pazurki ;)

Kot

3. Data: 2005-10-21 20:18:50

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co masz na mysli piszac: bardzo ukosna? Ukosny dol? Ukosne panele? Jak
> to ostatnie, to w najnowszej Dianie - szycie jest, wlasnie sobie na nia
> ostrze pazurki ;)
>
> Kot

ano wlasnie niewiem jak wyglada ta w ostatniej Dianie :(
spodnica jest firmy Solar - z brazowego sztruksu i wyglada tak: gora przy
ciele do kolan lekko ale bardzo niewiele sie rozszerza a od kolan ma
wstawki materialowe - tak ze wyglada jak rozkloszowana. no i szef idzie od
prawego biodra ku lewemu kolanu.
Nie umiem bardziej objasnic :)))

pozdrawiam
Justyna

4. Data: 2005-10-21 20:34:44

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> [...]
>ciele do kolan lekko ale bardzo niewiele sie rozszerza a od kolan ma
>wstawki materialowe - tak ze wyglada jak rozkloszowana. no i szef idzie od

Acha, to w Dianie jest inna. Nalezy rozumiec, ze ta Twoja ma godety? A
moze chodzi o to?
http://serwisy.gazeta.pl/avanti/5,52882,1955641.html

Kot

5. Data: 2005-10-21 20:38:37

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> [...]
>ciele do kolan lekko ale bardzo niewiele sie rozszerza a od kolan ma
>wstawki materialowe - tak ze wyglada jak rozkloszowana. no i szef idzie od

W razie czego tu masz ich kolekcje:
http://www.solar-company.com.pl/index_pl.html

Kot

6. Data: 2005-10-22 09:30:19

Temat: Re: spodnica bardzo skosna [ot]
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna napisał(a):
> no i szef
> idzie od prawego biodra ku lewemu kolanu.

Spodnica do molestowania w pracy? ;)

th, sorry, mspanc

7. Data: 2005-10-22 10:18:05

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W razie czego tu masz ich kolekcje:
> http://www.solar-company.com.pl/index_pl.html
>
> Kot

Kocie,
ani to spodnica z poprzedniego ani na stronie Solar - nie ma tej
spodnicy:(((((((((((((
szukalam ogladalam wrrrr te flashowa strone.... i nic
Justyna

8. Data: 2005-10-22 10:18:22

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-10-2005 o 11:30:19 Theli <p...@w...pl> napisał:

> Spodnica do molestowania w pracy? ;)
>
> th, sorry, mspanc

prowokatorka :P

9. Data: 2005-10-22 10:19:17

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acha, to w Dianie jest inna. Nalezy rozumiec, ze ta Twoja ma godety? A
> moze chodzi o to?
> http://serwisy.gazeta.pl/avanti/5,52882,1955641.html
>
> Kot

chyba sie poddam :(((
bo wyglada na to ze ta kiecka jest tylko w "Swiecie Kobiety" z listopada...
ale ja skanerem nie dysponuje niestety.
pozdrawiam
Justyna

10. Data: 2005-10-22 10:32:00

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Spodnica do molestowania w pracy? ;)

Od biodra ku kolanu? Eee coś tu nie gra. Wychodząc z założenia że szef
jest facetem, trzeba powiedzieć jasno, że kierunek jego "iścia" byłby
wręcz odwrotny :P
Hehe pozdrówka
Moolinea

[decoupage] ciekawa aukcja