[OT] Krakowskie spotkanie

1. Data: 2005-10-21 16:55:40

Temat: [OT] Krakowskie spotkanie
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

co prawda ustalilysmy spotkanie na 5 listopada ale dwie z nas jada na szycie
kolderek za jeden usmiech w tym czasie, w zwiazku z czym proponuje aby
przelozyc spotkanie na nastepny tydzien to jest na 12 listopada w tym samym
miejscu - Camera Cafe, ul. Wislna 5, o godz, 16.
Co Wy na to?

Wasz skrzacikowy skryba vel kaowiec :)

2. Data: 2005-10-21 17:09:09

Temat: Re: [OT] Krakowskie spotkanie
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samym
> miejscu - Camera Cafe, ul. Wislna 5, o godz, 16.

ja jestem za bo to własnie ja jade szyć kordły :)
MKataynka

3. Data: 2005-10-21 19:12:26

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samym
> miejscu - Camera Cafe, ul. Wislna 5, o godz, 16.

Ja sie dostosuję, 5 i tak bym nie przyszła bo nie dam rady, ale nie chciałam
mieszać ;-)

Dodo

4. Data: 2005-10-23 08:41:53

Od: " lucille" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi 12ty też pasuje

5. Data: 2005-10-24 07:31:53

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " lucille"
> Mi 12ty też pasuje

Mnie też.

Kasia

6. Data: 2005-10-24 09:43:00

Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik " lucille"
>
> Mnie też.
>
> Kasia

I ja zgłaszam swoją obecność
Dorota

7. Data: 2005-10-24 16:45:36

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> I ja zgłaszam swoją obecność
> Dorota

no to spotykamy sie 12 listopada o 16 w camera cafe, wislna 5!

Hogwh

skrzacik

8. Data: 2005-10-27 07:26:08

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samym
> miejscu - Camera Cafe, ul. Wislna 5, o godz, 16.

Już czas żeby zdecydować, bo nie wszyscy jak widzę się tu wypowiedzieli.
Może nie śledzą wiadomości - ale to trzeba ich zawiadomić że przekładamy
spotkanie.
Dodo

9. Data: 2005-10-27 09:16:47

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Już czas żeby zdecydować, bo nie wszyscy jak widzę się tu wypowiedzieli.
> Może nie śledzą wiadomości - ale to trzeba ich zawiadomić że przekładamy

wyslalm maila do kaili, ajki i jeszcze kilku innych dziewczyn.
nikt nie protestowal przeciwko zmianie, wiec spotkanie odbedzie sie na pewno
12 listopada w Camera Cafe, ul. Wislna 5, o godz, 16.

na wszelki wypadek dam nowy watek z ta informacja w przyszlym tygodniu.

cmokusiam

skrzacik skryba vel kaowiec

10. Data: 2005-10-27 10:50:52

Od: "Justyna Pawłowska" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę napewno
Justyna

s...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> 12 listopada w Camera Cafe, ul. Wislna 5, o godz, 16.
>
> na wszelki wypadek dam nowy watek z ta informacja w przyszlym tygodniu.

spodnica bardzo skosna
[decoupage] ciekawa aukcja
do Dziuni :)
Maszyny do szycia - Katowice