dentysci

40. Data: 2002-01-26 19:19:32

Temat: Re: dentysci
Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: dentysci
From: "Joogi" a...@s...com
Date: 1/26/02 5:01 AM Eastern Standard Time

Uzytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisal w wiadomosci
news:20020125185339.23160.00000467@mb-fp.aol.com...

> Wiesz co? Place za internet i blakam sie gdzie mi sie podoba podobnie jak
ty.

Ok, Ok, ...
Nie wiem dla czego masz takie a nie inne podejscie do swojego kraju, nie
wiem czym Ci imponuje Ameryka (moze nam o tym napiszesz) ale wiedz, ze tutaj
naprawde wiele sie zmienilo przez ostatnich 13 lat... I nie byly to zmiany
tak - po prostu... Nasze kochane reformy okupione sa kilkoma milionami
bezrobotnych (w 40 milionowym kraju), wynagrodzeniami ponizej minimum
socjalnego, itd.,itp...
... A ja powiem Ci szczerze : mimo wszystko nie wyobrazam sobie wyjechac
stad, chocby do USA...

Nie denerwuj ludzi odszczekujac sie z drugiego brzegu oceanu...
--
Joogi

Przeciez juz pisalam, ze nie o Polske tu chodzi ale o konkretnych ludzi. Wiem
widzialam jak bardzo zmienil sie na korzysc moj Kraj. Wiem jak jest ciezko ale
to inny temat. Mam w Polsce rodzine i tez boleje z tego powodu. Zmierzalam do
tego ze jesli jednostki nie przyzwyczaja sie do ciezkiej SOLIDNEJ pracy, walki
o klienta czy pacjenta to trudno bedzie potem zrozumiec narzekanie na to ze
biznesy padaja i ze jest coraz gorzej. Spotkalam sie tu z ironia na temat
rodzaju pracy wykonywanej przez polonie i to jest wlasnie ten falszywy poglad,
ze niektore prace hanbia! Tu zadna praca nie przynosi wstydu i dlatego ludzie
maja pieniadze. Nie licza godzin ciezko pracuja i. maja. W Kraju ciagle wiele
prac TO WSTYD! Sorry to nie trzeba utyskiwac na biede.
Anika

42. Data: 2002-01-26 19:52:47

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W moim postingu napisalam wyraznie, ze mam na mysli lekarzy z ktorymi
przyszlo
> mi sie zetknac. Wiedzialam, ze jest to grupa medyczna i ze wsadzam kij w
> mrowisko. Jednak tak bylo.

pozwol mi przytoczyc twoja wczesniejsza wypowiedz:

++A wydawaloby sie, ze dewizowy klijent to
++edla Polskiego lekarza pozadany klijent. Ja napewno wiecej nie skorzystam z
++uslug Polskich dentystow

pomijajace te brednie rodem z zeszlej epoki o dewizowych klientach, z
powyzszego wynika, ze masz na mysli wszystkich polskich lekarzy - wiec ja tez
uogolnie, i powiem ze amerykanska polonia, przyjezdzajac do polski, wymaga
opieki medycznej dwa razy lepszej niz w usa, za 20 razy mniejsze pieniadze -
a jak cena zblizy sie nie daj boze do 1/10 stawki, to zaraz na liscie dysk.
wypisuja brednie i rownaja wszystkich lekarzy z blotem. - a co, tez sobie
uzyje, bo mnie polonia denerwuje swoim mentorskim tonem i sloganami
zaczerpnietymi z polonijnych gazet (bo tv pewnie tam nie macie...)

adam

43. Data: 2002-01-26 20:27:03

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

sloganami
zaczerpnietymi z polonijnych gazet (bo tv pewnie tam nie macie...)

adam

......oj momy tv, kolorowom :)

Pozyjemy, zobaczymy jak tu zaczna zow ludziska pisac, ci z Kraju, na temat
lekarzy, juz nie raz tak bylo
Anika

44. Data: 2002-01-26 20:50:42

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ......oj momy tv, kolorowom :)

kolorowom pewnie tak ,ale nie polska tylko jakies hamerykanskie badziewie...

> Pozyjemy, zobaczymy jak tu zaczna zow ludziska pisac, ci z Kraju, na temat
> lekarzy, juz nie raz tak bylo

nie strasz mnie ludziskami z "Kraju" - to ze pluja wszyscy na lekarzy nie
znaczy ze wszyscy lekarze sa zli, tak jak to przedstawiasz w swoich postach
pozwol jeszcze maly cytat:
"Lekarz - ten, w ktorym w chorobie pokladamy nadzieje, a na ktorym w zdrowiu
wieszamy psy"

prosze, pouzywaj sobie jeszcze....

adam

45. Data: 2002-01-26 21:13:48

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

From: a...@p...onet.pl
Date: 1/26/02 3:50 PM Eastern Standard Time

> ......oj momy tv, kolorowom :)

kolorowom pewnie tak ,ale nie polska tylko jakies hamerykanskie badziewie...

Momy Polsat
Anika

46. Data: 2002-01-26 21:35:29

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kolorowom pewnie tak ,ale nie polska tylko jakies hamerykanskie badziewie...
>

> Momy Polsat

lol!!
to nawet bidoki swoi wlasny tivi nie mocie? ino zescie musieli zaimportowac
naszom??
no tak - import tanszy, a oszczedzac dulary trza... :-)

adam

47. Data: 2002-01-26 22:16:02

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Abstrachujac od pani wyksztalcenia stomatologicznego pozwoli pani zapytac:
> gdzie pani sie uczyla jezyka polskiego?

jak zwykle jestes niespecificzna, kiedy robilas bledy
ortograficzne, ktorys z gupowiczow byl bardziej szczegolowy
o to samo prosze i ja.

>Widzi mi sie, ze moj po wielu latach
> za granica jest lepszy niz ten ktory pani reprezentuje.

poza tym nic wiecej nie masz do powiedznia?
iwona

48. Data: 2002-01-26 22:23:02

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sluchaj no ty od dawna posluguje sie j. angielskim i byc moze robie bledy w
> jezyku ojczystym ale co ma piernik do wiatraka, nie pisze klasowki. Jesli nie
> masz nic do powiedzenia to lepiej milcz. A co do dewiz to  dobrze je miec. Ty
> nie masz ani dewiz ani mozgu umiesz sie tylko sadzic jak wiekszosc rodakow i
co
> ci z tego przychodzi klepiesz bide i siejesz hurra optymizm jak na komune
> przystalo powodzenia

chlop ze wsi wyjdzie, ale wies z chlopa nie....

Adam

49. Data: 2002-01-26 22:30:12

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisal w wiadomosci

nie wiem czy wiesz ale istnieje cos takiego jak wybiorcze cytowanie, a nie
zalewanie skrzynki powielaniem listow w nieskonczonosc. jesli nie komentujesz
pewnych tylko wypowiedzi to je skasuj, bo ja tych listow nie potrzebuje czytac
kilka razy.

> Szanowna pani dentystko wypisala pani epopeje i jesli pani uslugi dentystyczne
> sa takie same jak pani j. polski to wspolczuje pacjentom.

jescze raz prosze o scislosc a nie rzucanie uwag bez uzasadnienia.
na szczescie porozumiewam sie z nimi w j.angielskim wiec tak znowu
prosze sie nie martwic.

>Gwoli informacji
> powiem pani, ze bardzo dbam o zeby i chodze rowniez w NY do dentystow dlatgo
> mam skale porownawcza.

prosze mi uwierzyc NIE MA TAKIEGO pacjenta, ktory powie, ze o zeby
nie dba.

>W Polsce siedzialam osiem miesiecy i mialam dostatecznie
> duzo czasu. Mialam drobne ubytki przy szyjkach zebowych ktore musialam pani
> dentystce sama pokazac bo dwoch wcale nie zauwazyla przy przegladzie, po czym
> nalozyla "kitu" ktorego nie wyszlifowala dostatecznie, chodzilam do poprawki
> ale widocznie zrobienie dobrej roboty przekraczalo jej mozliwosci bo ciagle nie
> byly te plomby /w sumie trzy/ dobrze dopracowane. To ja jej pokazywalam w
> ktorym miejscu przy szyjce zahacza mi paznokiec i moze jest ubytek

byc moze tak to wygladalo jak piszesz. warto by bylo posluchac i tej drugiej
strony.

> Co do dbalosci o zeby polonii amerykanskiej to plecie pani bzdury.

a na jakiej podstawie tak sadzisz? jakby co to chyba czesciej zagladam
do jamy ustnej ludziom anizeli ty.

>Tutaj nie do
> pomyslenia jest by nosic gnoj w ustach z tego powodu mozna stracic prace.
> Bardzo wazny jest estetyczny wyglad i usmiech nie ma mowy o nieswiezym oddechu
> albo brakach w uzebieniu.

jasne, jesli taki Polak pracuje gdzie indziej anizeli przy sprzataniu domow, lepieniu
pierogow, opieka na starsza osoba czy jako kontraktor. byc moze nie masz skali
porownawczej z amerykanami.

> Na urlopy tez jezdzimy i to dluzsze niz sie pani
> wydaje. Mizerne ma pani pojecie o polonii amerykanskiej.

ale bzdury, na takie urlopy jezdza niepracujacy, albo "emeryci"
co tez opowiadasz, widzialas gdzies urlop trwajacy 8 miesiecy!!
iwona

50. Data: 2002-01-26 22:48:11

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

From: a...@p...onet.pl
Date: 1/26/02 4:35 PM Eastern Standard Time

> [...]

naszom??
no tak - import tanszy, a oszczedzac dulary trza... :-)

oj momy tyz amerykanskom nie cypioj sie
anika

ratunku! migdalki - zoladek?
smutne reminescencje