depilacja-wosk

1. Data: 2003-03-26 12:39:27

Temat: depilacja-wosk
Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Chciala bym usunac zbedne wloski
z twarzy, ale nie chce mi sie isc do kosmetyczki,
a potem z czerwonym ryjkiem do domu wracac.
jeszcze mnie ktos znajomy zobaczy.

Czy mozecie mi polecic jakis wosk do takiej
depilacji (bolu sie nie boje).
I zeby nie byl bardzo drogi, i latwy w uzyciu.

I moze jeszcza jakis specyfik, zeby tak
szybko nie odrastaly?

Z gory dziekuje

Bastet_Milo

1. Data: 2003-03-26 13:09:57

Temat: Re: depilacja-wosk
Od: "lena" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trawa" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy mozecie mi polecic jakis wosk do takiej
> depilacji (bolu sie nie boje).
> I zeby nie byl bardzo drogi, i latwy w uzyciu.

Plastry z woskiem do twarzy Strep są niezłe.
Cena jakieś kilkanaście złotych i spokojnie starcza na kilka, nawet
kilkanaście użyć.
Miłego zdzierania ;)
Pozdrawiam,
lena

1. Data: 2003-03-26 13:45:49

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy mozecie mi polecic jakis wosk do takiej
> depilacji (bolu sie nie boje).
> I zeby nie byl bardzo drogi, i latwy w uzyciu.

A ja bym polecila
http://www.hurtowniakosmetykow.com/Sklep/prodList.as
p?idCategory=18
Masz tam caly wybor woskow, takich jak kosmetyczki uzywaja. Ja ostatnio
kupilam puszke 400 gram i wczoraj robilam wasiki mamie - bardzo zadowolona.
Co do paskow, ktore nakleja sie na wosk i zrywa, to albo tez mozna zamowic,
albo zwykle plotno - takie jak na powloczkach na koldre sie nadaje.
Na pewno cena bedzie wyzsza niz za zwykle plastry, ale chyba wosk typowy jak
w gabinecie kosmetycznym jest skuteczny.
Problem tylko z rozgrzaniem - ale ja radze sobie tak:
nakladam starym widelcem - druga koncowka wosk do malego blaszanego
kieliszka i potem wkladam do wrzacej wody. Szybkio zastyga to fakt, ale w
przypadku wasikow to nie problem. Nog sobie jeszcze nie robilam, ale znajde
sposob na jego rozgrzewanie.

1. Data: 2003-03-26 14:36:45

Temat: Odp: depilacja-wosk
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam tanity wosk do twarzy sa tam takie bibulki tez nasączone w czym dz
ięki czemy twarz nie robi sie taka czerwona. koszt ok 11 zł.
aga

Użytkownik trawa <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5s760$f5m$...@a...dialog.net.pl...

DIOR