depilator

Data: 2002-09-20 21:39:14
Temat: depilator
Od: "Gosia" <g...@w...pl>

Witam na grupie.
Mam nadzieję,że dobrze trafiłam. Mam zamiar kupić depilator, jednak nie
bardzo wiem czym poszczególne sztuki różnią się między sobą. Przeważnie do
zakupu są depilatory sieciowe, o 2 stopniach szybkości-1800/2000-2200 z
"wyposażeniem" ( etui itp., nie wliczam golarki) jednak cena między nimi
waha się nawet do 100 zł.Czy cena związana jest z mocą tego urządzenia?
Byłabym wdzięczna o jakiekolwiek info, oraz doradzenie w zakupie. Chciałabym
się zmieścić w 150 zł.