dereń biały

1. Data: 2005-05-30 10:27:12

Temat: dereń biały
Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
wczesną wiosna zakupiłam derenia z bryłą korzeniową. po posadzeniu skróciłąm
pędy jak nakazała sprzedawczyni. do tej pory nie mam liści ani nawet żadnych
widoków na nie.
co mam zrobić bo gałęzie ladne kolorystycznie ale troche straszą brakiem
liści

pozdrawiam,
mletka

2. Data: 2005-05-30 17:54:28

Temat: Re: dereń biały
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"mletka" <m...@b...pl> wrote:

> [...]
> ani nawet żadnych widoków na nie. co mam zrobić bo gałęzie ladne
> kolorystycznie ale troche straszą brakiem liści

Dobrze podlać, wykopać i obejrzeć korzenie. Jeśli są żywe, to zakopać
spowrotem, jeśli nie, to kupić drugiego. BTW, derenie białe łatwo się
ukorzeniają z sadzonek zdrewniałych.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien seminarzysta ze Sri Lanki
Poszedł pierwszy raz w życiu na sanki

ognik szkarłatny
Choinka słabo rośnie:-(
zagadki i inne zdjecia
Coś zeżarło mi sosnę, może ktos mi podpowie co to było?
Mam ochotę na bambus