dieta Diamondow

1. Data: 2001-03-14 11:29:09

Temat: dieta Diamondow
Od: "cytryna" <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktos z Was wie cosik na temat tej diety? Ogolne zasady znam, chodzi
mi jednak o kilka szczegolow (zgubilam gdzies swoja ksiazke z tymi
informacjami). Chodzi mi glownie o to kiedy moge jesc sery, jogurty....itp.
Cos mi dzwoni, ze po poludniu.......ale jakim "po poludniu". A moze wiecie
gdzie moglabym poprostu znalezc dodatkowe informacje na ten temat zeby nikt
nie musial sie rozpisywac.........
dzieki, dzieki, dzieki

1. Data: 2001-03-14 12:34:42

Temat: Re: dieta Diamondow
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cytryna" <e...@c...pl> napisał w wiadomości
wiecie
> gdzie moglabym poprostu znalezc dodatkowe informacje na ten temat zeby
nikt
> nie musial sie rozpisywac.........
> dzieki, dzieki, dzieki

Propagatorka tej diety w Polsce jest pani Maja Blaszczyszyn, pewnie ma swoja
strone ale nie znam adresu, przypuszczam, ze ktos z listy ircx.pl.polskavege
bedzie mogl Ci pomoc. Zdaje sie, ze w ksiegarni wysylkowej merlin jest jej
ksiazka.
pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-03-15 08:53:51

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witold Szczechura" <w...@h...net> napisał w wiadomości
: Moge co nieco napisac, ale moze lepiej na priva, bo grupa raczej dietom
: niechetna.
:
: Beata
:
Nie przejmuj sie, tylko pisz! Diety to tez kuchnia, a jak sama nazwa wskazuje!
pisz, pisz, i jeszcze raz pisz!

pozdr.
Wilma

1. Data: 2001-03-15 08:53:55

Od: "Witold Szczechura" <w...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-03-15 09:29:28

Od: "Witold Szczechura" <w...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

"{Wilma}" <w...@o...pl> wrote in message
> :
> Nie przejmuj sie, tylko pisz! Diety to tez kuchnia, a jak sama nazwa
> [...]

OK, w razie czego bedzie na Ciebie;-)
Pamietam, jak kilka lat temu natknelam sie na ksiazke traktujaca o tej
diecie. Wzbudzila moje zainteresowanie, bo okragle ksztalty towarzyszyly mi
od dziecinstwa (chyba wszystkie babcie przekarmiaja swoje wnuki), a tu
znalazlam obietnice szybkich rezultatow bez wiekszych wyrzeczen. Nie mam tej
ksiazki przy sobie, zostala w Polsce, ale glowne zasady wygladaja tak:
- rano, do poludnia mozna jesc wylacznie owoce i pic soki owocowe; osoby
wstajace bardzo wczesnie rano, nie musza sie tak dlugo glodzic, wystarczy
wytrzymac pierwsze cztery godziny;
-jesc mozna w zasadzie wszystko, pamietac trzeba tylko o tym, zeby w jednym
posilku nie laczyc ze soba produktow o wysokiej zawartosci weglowodanow z
produktami bialkowymi; jesli wiec na obiad jemy kawal miecha to tylko z
warzywami (bez ziemniakow, makaronow, kasz) a jesli mamy ochote na makaron
czy ziemniaki, musimy niestety zrezygnowac z dodawania do niego miesa czy
sera i zadowolic sie samymi warzywami;
- przerwy miedzy posilkami powinny wynosic min. cztery godziny, mozna w tym
czasie podjadac owoce (nie ma tu ograniczen ilosciowych), ale nie pozniej
niz pol godziny przed "tresciwym" posilkiem;
- w czasie jedzenia nic nie pijemy, mozna wypic przed jedzeniem (bodajze 20
minut) lub dopiero dwie godziny po;
- osobna zasada dotyczy mleka - nie jest w ogole polecane, jako, ze dorosli
w wiekszosci nie sa w stanie go strawic; jesli juz ktos lubi i musi wypic
nalezy je potraktowac jako osobny posilek i z niczym nie laczyc; wyjatkiem
jest jogurt/kwasne mleko, bo sa juz przetrawione przez bakterie;
- oczywiscie rezygnujemy z cukru a co za tym idzie ze slodyczy.
W tej chwili to wszystko, co pamietam. W owej ksiazeczce byly tez przepisy,
calkiem smakowite niektore, oraz jadlospis na caly chyba miesiac. Czy to
dziala? Na mnie podzialalo i to przy niezbyt rygorystycznym trzymaniu sie
zasad. Na pewno nie chodzi sie glodnym, bo nie ma ograniczen ilosciowych. A
odkad schudlam w ogole zapomnialam o tych zasadach i jedyne czego sie
trzymam, to owocowe sniadania, ale ja nigdy nic wiecej nie moglam w siebie
rano wmusic.

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2001-03-19 22:57:17

Od: "Tunia" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc :)

ja wlasnei zaczelam taka diete - nawet nie w jakims specjalnym celu -
chociaz kilogramy nabyte we Francji moze sie uda zgubic.
w kazdym razie informacje podane w tym watku sa w porzadku.
dodam tylko - a zaczelam dopiero kilka dni temu - proces oczyszczania
oraganizmu jest dosc raptowny jak dla mnie :| ale to dlatego, ze normanie
nie jadam ani owocow, ani swiezo wycisnietych sokow (bo takie sa zalecane)
ani surowek...
zobaczymy co bedzie dalej...

pozdrtawiam

--
~ tunia ~

Kulinaria
kolorowe ciasto
przedziwny sernik
#szukam serwisu dotyczacego restauracji w Polsce
Herman - jeszcze raz