dieta cambridge

51. Data: 2007-03-08 21:45:04

Temat: Re: dieta cambridge
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:esoaj3$3dk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> " Może Cię rozczaruję ale znam dietę Cambridge i kilkanaście innych
> popularniejszych diet"
>
> Jurku....nie rozczarowałeś mnie....wręcz przeciwnie :-) Domyślałem sie że
> znasz nie tylko większość diet....jesteś zbyt skromny...ja już wiem na
> 100% że Ty znasz wszystki diety...:-) Tak trzymaj...
> Pozdrawiam
> Robert
Złośliwym nie musisz być, bo diet jest 30 tysięcy, a więc jest niemożliwym
żnąc wszystkie.
Pozdrawiam Jurek M.

52. Data: 2007-03-08 21:47:52

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgosia" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> dziękuje Robert za wsparcie i słowa otuchy. niestety szkoda, że ten wątek
> nie odwiedzają osoby, które majaą coś do powiedzenia w temacie, a nie
> tylko,
> że jest to zła dieta... i spierają się o każde zdanie napisane przez
> innego
> grupowicza.
> myslałam, że otrzymam jakieś wskazówki, rady jak przetrwać dietę oraz
> spostrzeżenia osób które ją przeszły...
> ale widze,że najbardziej aktywne sa osoby, które krytykuja wszystko i
> wszystkich.. no szkoda.....
> pozdrawiam Małgosia-3 dzien na diecie :)

Trudno żebym popierał dietę, która uważam za złą... Pomyśl co piszesz...
Byłabyś zadowolona, że inni napiszą w tonie "trzymam kciuki"...dobrze
robisz....Pomogą Tobie takie puste słowa...?
Pozdrawiam Jurek M.

53. Data: 2007-03-08 22:05:28

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

>jest niemożliwym żnąc wszystkie.
^^^^^^^

Niemożliwe, to fakt :)
Pozdrawiam
Teli

54. Data: 2007-03-08 22:07:33

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:esq1ik$s16$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> ^^^^^^^

"żnąc" miało być podkreślone ;)

Pozdrawiam
Teli.

55. Data: 2007-03-08 22:14:14

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M napisal:

> Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Złośliwym nie musisz być, bo diet jest 30 tysięcy, a więc jest niemożliwym
> żnąc wszystkie.
> Pozdrawiam Jurek M.

A chamowatym jak optymalni mozna?

56. Data: 2007-03-08 22:50:25

Od: "Małgosia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurku nie oczekuje od każdego wsparcia, ale jeżeli ta dieta ci nie odpowiada
omin łaskawie ten wątek...nie musisz wszędzie sie udzielac ;]
Małgosia

57. Data: 2007-03-09 06:07:50

Temat: Re[2]: dieta cambridge
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Jurek,

Thursday, March 8, 2007, 10:47:52 PM, you wrote:

> [...]
> Byłabyś zadowolona, że inni napiszą w tonie "trzymam kciuki"...dobrze
> robisz....Pomogą Tobie takie puste słowa...?

mimo ze nie do mnie to odpowiem:

jak to mowia wiara czyni cuda, wiare powoduja zazwyczaj slowa albo
nastawienie
np mam watpliwosci czy to przez zmiane sposobu odzywiania czy moze
przez wkret autosugestii ze to jest dobre ;]
nie mialem chorob o podlozu alergicznym w tym roku
a zdarza mi sie stosowac produkty na ktore jestem uczulony
poza tym kobiety sa bardziej podatne na takie wkrety wiec wydaje mi
sie TAK puste slowa pomagaja :)

btw. orzeszki ziemne moga wywolywac zaparcia?

klinton

Tak beda wygladac auta przyszlosci (wideo):
zobacz >> http://link.interia.pl/f1a2a

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

58. Data: 2007-03-09 06:11:00

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgosia napisał(a):

> Jurku nie oczekuje od każdego wsparcia, ale jeżeli ta dieta ci nie odpowiada
> omin łaskawie ten wątek...nie musisz wszędzie sie udzielac ;]

Jurek, co prawda na swój sposób, ale stara się Ciebie ostrzec, że źle
robisz ;) Moim zdaniem warto się uczyć na cudzych błędach lub
pomyłkach, szczególnie jeśli ceną może być 10-20 kg więcej... ;)

j.

59. Data: 2007-03-09 06:51:44

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@a...pl> a écrit dans le message de news:
1...@n...onet.pl...

> A chamowatym jak optymalni mozna?

jak to sie ma do tematu watku ofiaro nieustabilizowanej plci? Pozniej
bedziesz truc (jak zwykle!!) jacy to inni sa zlosliwi i Ciebie sie czepiaja

JUrek

60. Data: 2007-03-09 06:52:40

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> a écrit dans le
message de news: esq1ik$s16>>jest niemożliwym żnąc wszystkie.
> ^^^^^^^
>
> Niemożliwe, to fakt :)
> Pozdrawiam
> Teli

niemozliwe to jest uczestnictwo w grupach dyskusyjnych bez znajomosci
netykiety :)

Jurek

Dzienna porcja
Halibut i inne ryby....