dieta podczas trekkingow

1. Data: 2005-10-29 20:30:42

Temat: dieta podczas trekkingow
Od: " Antek" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

sporo roznych diet sie pojawia w sieci i w zwiazku z tym mam pytanie.
planuje ulozyc diete dla osoby, ktora chce zrzucic troche wage (kobieta,
wiek 30 lat), obecnie podrozuje i sporo tez czasu spedza na trekkingach.

moze ktos zna jakis jadlospis, ktory mozna by zastosowac w czasie trekingow
jak i podczas dni odpoczynku gdzie dostepnosc do swiezych warzyw i owocow
jest pelna.
chodzi o to by osoba taka nie padla z sil podczas wspinaczki w gorach. wiem,
ze sport i wysiulek jest najlepszym przepisem ale chodzi o to by wspomoc je
odpowiednim cyklem zywieniowym.

z gory dziekuje i pozdrawiam, Antek

2. Data: 2005-10-29 22:56:38

Temat: Re: dieta podczas trekkingow
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Antek" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wiem,
> ze sport i wysiulek jest najlepszym przepisem ale chodzi o to by wspomoc

Myślę, że tu możesz znaleźć pomoc :)

http://www.sfd.pl/

Pozdrawiam, Agata

list od HŁ kl.1TŻ
list od AS 1 TŻ
ktora herbata ma najmniej kwasu szczawiowego?
Z cyklu: "I znowu dr Kwaśniewski ma rację..."
pomoc