dla dzieci, młodzieży, dorosłych - warsztaty literackie

1. Data: 2002-06-05 14:37:25

Temat: dla dzieci, młodzieży, dorosłych - warsztaty literackie
Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszamy na weekendowe warsztaty literackie &#8222;Gra z literaturą, czyli jak
wyjść z labiryntu&#8221; w dniach 15-16.06 lub 22-23.06 (godz. 10-15.30).
W programie zabawy wyrazami i tekstem, tworzenie metafor, oswajanie się ze
słowem, samym sobą i pustą kartką, ćwiczenia rozwijające zdolności
abstrahowania, dokonywania skojarzeń, myślenia metaforycznego, pisanie,
czerpanie inspiracji z dzieł literackich, gromadzenie pomysłów.
Miejsce: siedziba Stowarzyszenia Charytatywnego &#8222;Gama Serc&#8221;,
Marszałkowska 3/5
(blisko pl. Unii Lubelskiej). Cena 95 zł.
Informacje i zapisy: Izabela Koba, 831-68-33, i...@p...onet.pl
Zapraszamy. Izabela Koba i Iwona Kulpa &#8211; organizatorki, polonistki z
doświadczeniem literackim i dziennikarskim, współpracujące z Klubem Środowisk
Twórczych.

2. Data: 2002-06-08 20:13:33

Temat: OT, znowu brak nazwy miasta! bylo: Odp: dla dzieci (...)
Od: "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
> Zapraszamy. Izabela Koba i Iwona Kulpa &#8211; organizatorki, polonistki z
> doświadczeniem literackim i dziennikarskim, współpracujące z Klubem

Przeczytalam bardzo starannie, i naprawde nie pada nazwa miasta!!
Czy to takie trudne dopisac, o jaką miejscowosc chodzi???????

(ledwo wrocilam, a juz sie czepiam ;-) )
no i witam serdecznie po przerwie :-)

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

Żonki
"Zona ulegla"
[OT] Moj syn i wypadki
Test - zapytanie
AGENCJA OPIEKUNEK "Bezpieczne Dziecko"Warszawa