aborcja

1. Data: 2002-06-05 14:58:00

Temat: aborcja
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze, napiszcie co myślicie na ten temat, jakie sa wasze pogldy.
Pozdrawiam.

2. Data: 2002-06-05 15:01:59

Temat: Re: aborcja
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze, napiszcie co myślicie na ten temat, jakie sa wasze pogldy.

LITOSCI !!!!
Znowu? Poszperaj w archiwum, tej grupy i pl.soc.dzieci, i daj zyc!

Ania

3. Data: 2002-06-05 18:31:10

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> LITOSCI !!!!
> Znowu? Poszperaj w archiwum, tej grupy i pl.soc.dzieci, i daj zyc!

o rany - dlaczego??? twoj tekst jest taki , no...malo grzeczny. niech
wyznacznikiem zainteresowania beda odpowiedzi, ale nie teskty takie jak
twoj. moze inni chca o tym pisac, a jak nie, to wlasnie bedzie sygnal dla
osoby inicjujacej dany post.

4. Data: 2002-06-05 19:35:57

Od: Bischoop <B...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Ania wyklawiaturzyl(a):

> LITOSCI !!!!
> Znowu? Poszperaj w archiwum, tej grupy i pl.soc.dzieci, i daj zyc!

I nie tylko na pl.soc.dzieci, polecam rowniez pl.soc.seks tam znajdziesz
posty z kilkakrotnie poruszanego tego tematu.
A ja od wypadku dam ten temat do KF'a.

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

5. Data: 2002-06-05 21:07:38

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> [...]
> wyznacznikiem zainteresowania beda odpowiedzi, ale nie teskty takie
> jak twoj. moze inni chca o tym pisac, a jak nie, to wlasnie bedzie

Hm, dlatego, ze akurat niezwykle dziwnie sie sklada, ze zgadzam sie z
Bischoopem (post nizej)....
Malo grzeczny? W ktorym miejscu? Przesledz historie tej grupy i
pl.soc.dzieci, a zobaczysz, ze jest to temat tak obwalkowany jak malo ktory
inny. Jesli bedzie kolejna dyskusja, i tak do niczego nie doprowadzi, poza
kolejna pyskowka.... Wybacz, ale nie sadze, aby stali bywalcy mieli ochote
pononie sciagac te tony znanych juz argumentow....
--
Ania Björk
www.sveana.com

6. Data: 2002-06-06 05:02:14

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolejna pyskowka.... Wybacz, ale nie sadze, aby stali bywalcy mieli ochote
> pononie sciagac te tony znanych juz argumentow....

no nie bylo to mile. ja tez jestem stalym bywalcem, choc glownie czytam niz
tu pisze, ale przez mysl mi nie przeszlo, zeby cos takiego napisac. nie ty
tu jestes od dyktowania co tu pisac, a co nie, jesli jest to zgodne z
tematem grupy...mozez zignotowac watek - tylko o to mi chodzilo. jesli ktos
nie lamie netykiety, to nieladnie jest mu pisac, zeby nie pisal na temat,
ktory tobie nie lezy. temat byl walkowany - sama czytalam. ale jesli ktos
jest nowy i chce o tym pisac, to moze i znajdzie kogos, kto z nim
podyskutuje. bo ja tak dalej bedzie, to co 2 post bedzie "nie pisz tego, bo
nie mam ochoty tego czytac". to, ze jestes modemowcem, to twoj problem, a
nie kogos, kto pisze na grupe (pod warunkiem oczywiscie, ze nie lamie
netykiety).

mam nadzieje, ze sie na mnie nie gniewasz. to tylko moje zdanie.

7. Data: 2002-06-06 05:34:02

Temat: Re: aborcja- moje kontrowersyjne poglądy
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Prosze, napiszcie co myślicie na ten temat, jakie sa wasze pogldy.
> Pozdrawiam.

Witam;
A ja odpowiem na ten post. Dla mnie to ciekawy i kontrowersyjny temat bo jak
tylu facetów w sejmie moze decydowac o tym co ja mam zrobic z dzieckiem ale
to inna bajka.
Moje zdanie na temat aborcji jest takie:
1) trzeba by zacząć od rozszerzania nauki o antykoncepcji włącznie z
metodami radykalnymi jak np. podwiązanie jajowodów itp.
2) aborcja nie moze byc metoda antykoncepcyjną czyli: mam 2 dzieci zaszłam w
ciąze i nie stac mnie to pierwsza aborcja- oki, ale druga i nastepna to juz
nie moralne.
3) aborcja powinna byc dostepna bez żadnych ceregieli jesli dowiadujemy sie
ze dziecko urodzi sie chore, upośledzone itp. Bo później to matka musi
podjać decyzję co zrobic i najczęsciej oddaj i takie dziecko jest
poniewierane całe zycie, bez matki bez miłosci.
4) zwazywszy na przepełnione domy dziecka i ilośc porzucanych dzieci
nakazałabym np. sterylizację niektórych kobiet czy mężczyzn, np. narkomanów,
alkoholików czy osób chorych psychicznie itp. i wtedy mniej byłoby
rozwinięte tzw. podziemie aborcyjne.
5) aborcja powinna byc legalna wtedy mniej kobiet robiłoby to gdzies "pod
płotem" narazając swoje zycie
6) i chyba ostatnie, jesli kobieta decyduje sie na aborcje ze względów
społecznych to ja bym kazała ją sterylizować zeby nie miała tego problemu.
Ja wiem, ze to sa moze niemoralne poglądy i kontrowersyjne ale czy moralne
są przepełnione domy dziecka? porzucane dzieci na smietnikach? czy bite i
maltretowane dzieci alkoholików np? Dziecko powinno byc dowodem miłosci a
ludzi nieodpowiedzialnych zabezpieczałabym "z urzedu", żeby nie bło takich
sytuacji, ze (sorry jesli kogos uraze) szczególnie na wsiach gdzie bieda
ludzie sie mnoza jak królki a później panstwo ma pomóc bo dzieci nie mają co
jesc to jest nie etyczne.

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

8. Data: 2002-06-06 05:50:27

Od: "Maja \(Nixe\)" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" napisała

> no nie bylo to mile. ja tez jestem stalym bywalcem, choc glownie czytam niz
> tu pisze, ale przez mysl mi nie przeszlo, zeby cos takiego napisac. nie ty
> tu jestes od dyktowania co tu pisac, a co nie

Nie wydaje mi się, by ktokolwiek cokolwiek dyktował. Ania zaproponowała
jedynie zajrzenie do archiwów (polecam www.google.pl) i zapoznanie się z
treścią naprawdę OBSZERNYCH dyskusji na ten temat.

> jesli jest to zgodne z tematem grupy...mozez zignotowac watek

"Aborcja" chyba nie jest zgodna z tematem "rodzina" ;-))

> - tylko o to mi chodzilo. jesli ktos nie lamie netykiety, to nieladnie jest
> mu pisac, zeby nie pisal na temat, ktory tobie nie lezy.

Nieładne jest poinformowanie, że ten temat był już przerabiany na wszelkie
możliwe sposoby?? Ja bym powiedziała, że jest to wręcz uprzejmość. Nieładnie
byłoby, gdyby nikt się nie odezwał (bo nie przypuszczam, by ktoś jednak
podjął rzeczową dyskusję w tym temacie, a nawet jeśli, to szczerze tego
"ktosia" podziwiam ;-).

> temat byl walkowany - sama czytalam. ale jesli ktos
> jest nowy i chce o tym pisac, to moze i znajdzie kogos, kto z nim
> podyskutuje.

Tu bym się mogła od biedy zgodzić, ale może naprawdę warto poszperać najpierw
w arch., a potem dopiero zaczynać kolejną pyskówkę (bo zgadzam się z Anią, że
dyskusja ta nigdy nie kończy się dojściem do konsensusu). Tyle, ze nie wiem w
jakim celu. Jeśli ktoś przejrzy stare archiwa, to i tak dojdzie do wniosku,
że praktycznie wszystkie argumenty zostały już użyte tysiące razy, więc PO CO
tworzyć kolejne te same posty? Po to, by ktoś nowy mógł się wyżyć w temacie,
bo tego chce? IMO to jest właśnie łamanie netykiety, gdy po raz kolejny
zaczyna się dokładnie przewałkowany (i mocno kontrowersyjny) temat.

--
Pozdrawiam :-)
Maja

9. Data: 2002-06-06 06:22:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena <r...@p...pl> napisał(a):

> o rany - dlaczego??? twoj tekst jest taki , no...malo grzeczny.

Cooo? Aż za grzeczny. Ciepło się robi, trolle wychodzą z jaskiń... Z trepa
je, z trepa!

JoP

10. Data: 2002-06-06 06:33:34

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 6) i chyba ostatnie, jesli kobieta decyduje sie na aborcje ze względów
> społecznych to ja bym kazała ją sterylizować zeby nie miała tego problemu.

Ciekawe są Twoje poglądy na sterylizację....podobne mieli naziści i podobne
były po wojnie w Szwecji i w Australii...teraz mają z tego powodu sporo
kłopotów i poczucia winy oraz odszkodowania do wypłacenia.
Ola

dla dzieci, młodzieży, dorosłych - warsztaty literackie
Żonki
"Zona ulegla"
[OT] Moj syn i wypadki
Test - zapytanie