aborcja

101. Data: 2002-06-12 07:01:36

Temat: Re: aborcja lub antykoncepcja
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:ae5a4c$i0j$1@news.tpi.pl...

nie w tę strone zupełnie wątek sie rozwinął, ale takie uroki postowania:)))
jesli chodzi o grzybice - jestes pewna, że nie masz czegos co potocznie
nazywa się nadżerką? chyba ze masz wyjałowiony organizm
u mnie wymrożenie beretki ( nazewnictwo lekarza) skutecznie załatwiło sprawę
pozdr. Joanna Wielki Grzyb w przeszłości

102. Data: 2002-06-12 08:13:32

Od: "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae6rgc$kef$...@n...tpi.pl...

> [...]
> nazywa się nadżerką? chyba ze masz wyjałowiony organizm
> u mnie wymrożenie beretki ( nazewnictwo lekarza) skutecznie załatwiło

moj gin jest pewien, teraz (od ciazy, czyli ok. 2 lata) jest duzo lepiej, a
kiedys bardzo czesto.
Najprawdopodobniej wynika z wyjalowionego orgamizmu i dostawania w
przeszlosci baaardzo duzej ilosci antybiotykow (kiedys juz tu gadalismy o
tym z Peytonem) - ale jak psize, od ciazy juz lepiej, odpukuje w niemalowane
aby tak zostalo :-)

--
Pozdrawiamy cieplutko,
Magda i Michał (28.05.2001)

pamiętaj o dzieciach :-)
http://www.pajacyk.pl

103. Data: 2002-06-12 09:18:13

Temat: Re: Odp: Odp: aborcja- moje kontrowersyjne poglądy
Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia wrote:

> Niektorzy to i po zdjeciu opakowania nie wiedza jak sie tego uzywa:-)) A co
> z emocjami? kto tam bedzie macac opakowanie, jak ma wazniejsze rzeczy na
> glowie:-))

e, w takim razie w ogole szkoda sobie zaprzatac glowe...
;-)))))))))))))

Dominika

104. Data: 2002-06-12 09:19:46

Temat: Re: fabrycznie dziurkowane gumki - moje kontrowersyjne poglądy
Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo wrote:

> sugeruję ,żeby nalać wody i jak nie przecieknie to cała :)))))))))))) bo
> fanatyczni produceni przed zapakowaniem moga przedziurawiać!

tak, tak, zdecydowanie nie nalezy kupowac gumek z logo pewnej
stacji radiowej...
;-)))))))))))))))

Dominika

105. Data: 2002-06-13 06:18:40

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Asiunia zapodała:

> kosztuje mnie 30 zl recepta + 27zl x 2 opakowania tabletek, wychodzi za 1
> opakowanie 42 zl. Chromole taki interes.

Ja prosze o dwie recepty na raz;-). Lekarz wypisuje bez mrugniecia okiem, a
czase nawet odpuszcza honorarium za taka wizyte. Dla mnieten komfort wart
jest tych pieniedzy.

--
Pozdrawiam:
Justyna

dla dzieci, młodzieży, dorosłych - warsztaty literackie
Żonki
"Zona ulegla"
[OT] Moj syn i wypadki
Test - zapytanie