potrzebna pomoc-prawo rodzinne

1. Data: 2002-06-05 16:53:11

Temat: potrzebna pomoc-prawo rodzinne
Od: "marcin" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje pilnej pomocy z zakresu prawa rodzinnego.
Chodzi mi o przejecie opieki nad nieletnia dziewczynką.
Czy możecie polecić dobrego prawnika z Warszawy zakresu prawa rodzinnego?
Odpowiedzi proszę na priva.
MB

2. Data: 2002-06-05 19:35:57

Temat: Re: potrzebna pomoc-prawo rodzinne
Od: Bischoop <B...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule marcin wyklawiaturzyl(a):

> [...]
> Chodzi mi o przejecie opieki nad nieletnia dziewczynką.
> Czy możecie polecić dobrego prawnika z Warszawy zakresu prawa rodzinnego?

A moze by tak: pl.soc.prawo?

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

3. Data: 2002-06-05 21:08:49

Temat: Odp: potrzebna pomoc-prawo rodzinne
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <B...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@s...bischoop
.pl...
> W artykule marcin wyklawiaturzyl(a):

Odn.powyższego tematu udzielono wskazówek na pl.soc.prawo.
Sandra

4. Data: 2002-06-05 21:17:29

Od: Bischoop <B...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Sandra wyklawiaturzyl(a):

> Użytkownik Bischoop <B...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:s...@s...bischoop
.pl...

> rodzinnego?
>
> Odn.powyższego tematu udzielono wskazówek na pl.soc.prawo.
> Sandra

Czuje sie zaszczycony iz moglem udzielic pomocy.

5. Data: 2002-06-05 21:30:56

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <B...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@s...bischoop
.pl...
> Czuje sie zaszczycony iz moglem udzielic pomocy.

A ja przepraszam,że napisałam to pod Twoim postem hmm
Bardzo przepraszam
Sandra

6. Data: 2002-06-05 21:55:47

Od: Bischoop <B...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Sandra wyklawiaturzyl(a):

> A ja przepraszam,że napisałam to pod Twoim postem hmm
> Bardzo przepraszam
> Sandra
hehe
no problem: zdarza sie

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%
% Szanuj zielen i Netykiete %

aborcja
dla dzieci, młodzieży, dorosłych - warsztaty literackie
Żonki
"Zona ulegla"
[OT] Moj syn i wypadki