dlaczego faceci nie rozumieją kobiet?

1. Data: 2003-01-31 15:37:15

Temat: Re: dlaczego faceci nie rozumieją kobiet?
Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R:

> jasne.
> są, jakby to ujać.. no wiesz - głupie.

Ale glupie sa faceci czy kobiety? ;)

Tris

1. Data: 2003-01-31 15:46:52

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Tris von Bis> wylosował
takie:

> Ale glupie sa faceci czy kobiety? ;)

one obydwaj

--
TRE|\|ERO

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-01-31 15:51:33

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zaręczam - czasem próbują.
> tylko one sie często nie dają...

a to inna sprawa :)
wiesz, jeśli on pyta
a ona szlocha: powinieneś się domyślić, skoro mnie kochasz
to sam sobie winien, bo widziały gały, co brały ;))))

--
To tylko ja

1. Data: 2003-01-31 15:54:11

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R:
> one obydwaj

wiedzialam! wiedzialam! :)

Tris

1. Data: 2003-01-31 15:56:13

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn:

> a to inna sprawa :)
> wiesz, jeśli on pyta
> a ona szlocha: powinieneś się domyślić, skoro mnie kochasz
> to sam sobie winien, bo widziały gały, co brały ;))))

Ale zeby pokutowac cale zycie za wade wzroku? ;)))

Tris

1. Data: 2003-01-31 18:14:28

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b1e6at$qk9$1@inews.gazeta.pl...
| Kinga Macyszyn:

| Ale zeby pokutowac cale zycie za wade wzroku? ;)))

Nie smiej się TriSowa,
To poważny problem :-)))
Ach, te kobity.
ett

1. Data: 2003-01-31 19:13:10

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak :) Mówię za siebie
> I za kilkadziesiąt kobiet, z któymi rozmawiałem i któe twierdzą, że faceci
> ich nie rozmumieją.
> Co śmieszniejsze ich faceci uważają, że świetnie je rozmumieją, więc
zdanie
> facetów jest mało wiarygodne...

A ja to se myśle że faceci nas doskonale rozumieją, tylko nie robią nic w
tym kierunku by to pokazać bo po co będą się przemęczać? :)) Lepiej udawać
że nie wie się o co chodzi :))))
Bo niby czemu "na początku " przeważnie jest ok? Bo się wszystkim chce - bo
to co nowe to "godne" poświęcenia, zrozumienia i wyrzeczeń - choć czasem
wbrew naszym poglądom ... a później? Phi et .. gadanie ... TV , syry na stół
i pilot w łapę :)))))))

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-02-01 12:48:35

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" w news:b1e3g8$kr5$1@news.tpi.pl napisał(a):

> Ja osobiscie kobiety nie rozumiem w takim samym
> stopniu jak nie rozumiem drugiego czlowieka.

A dzisiaj w czytanej ksiazce znalazlem cos, co mozna chyba dodac w tym
temacie. Sa to slowa skierowane przez pewna kobiete do jej kochanka:

"Sadzisz, ze jesli rozumiesz mnie, to rozumiesz wszystkie kobiety? Mylisz
sie. Rozumiesz mnie tylko dlatego, ze ciebie kocham i niczego przed toba
nie ukrywam."
/A. J. Quinnell "Muhdi"/

O to wlasnie sie rozchodzi. Zrozumienie jest mozliwe tylko wtedy gdy jedna
ze stron chce zrozumiec, a druga na to pozwoli i nie bedzie niczego
ukrywac. I tu nie chodzi o to, ze ktos jest kobieta lub mezczyzna. To sie
odnosi do kazdego czlowieka.

Przeswiadczenie kobiety o tym, ze lepiej potrafi zrozumiec mezczyzne, niz
on kobiete, bierze sie pewnie stad, ze mezczyzna jest bardziej
bezposredni. Jesli juz sie odezwie ;-) to zazwyczaj mowi jak jest - jesli
ma zly humor okazuje to, jesli ma dobry - podobnie. Jesli kobieta swoim
postepowaniem go zdenerwuje to nie mowi jej 'jesli mnie kochasz to
powinnas sie domyslec!" (zreszta potraficie sobie taka scene wyobrazic?),
tylko mowi zazwyczaj o co chodzi.
Oczywiscie nie ma tak rozowo jak mogloby z mojego tekstu wynikac. Faceci
rowniez potrafia ukrywac emocje, robia to nawet chetnie. Jednak mysle, ze
czesciej mowia wprost o co chodzi niz kobiety i stad bierze sie mylne
przekonanie, ze faceci sa w sumie prosci, nieskomplikowani, natomias
kobiete tak trudno rozgryzc.

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-02-01 18:36:27

Od: "Piotrek18" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem facetem dlatego tak napiszę.

1. Samiec jest istotą o wiele wiele wiele bardziej prostolinijną (gada to co
mysli) natomiast samica mówi to czego nie myśli chcąc powiedziec to co
myśli. (jesli ktos to rozumie to dobrze) ale samiec tego nie wie i traktuje
sygnaly wysylane przez samice za prawdziwe.
AMEN
I to jest ogólna prawda bo oczywiscie zdarzaja sie wyjątki (u samic nie u
samców).

2. Jak to zmienić?
otóż trzeba swojej Samicy uswiadomić że posiadamy taką wiedzę i ma ona do
nas mówić po samczemu (czyli prosto w ryj :))

SamiecPiotrek

1. Data: 2003-02-01 19:17:01

Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@p...sobie.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek18" <g...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| AMEN
| I to jest ogólna prawda bo oczywiscie zdarzaja sie wyjątki (u samic nie u

Dobre :)
Czyli uogólniając:

"Jeżeli chcesz wiedzieć, co ma na myśli kobieta, nie słuchaj tego co mówi -
patrz na nią"
/ Oscar Wilde /

:)

--
Pozdrawiam - COMBOY;
WWW: http://www.programuj.com;

"Fatwa, zemsta islamu", czytaliście wczoraj w rzepie?!?
'zawiesić oko' na męskim 'zdrowym ciałku'
o dżinie i innych takich
Czy tu tylko dwa tematy?
Depresja