dlaczego małe dziewczynki

191. Data: 2010-02-19 23:23:04

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Być może. Ale chyba tylko te, które miały szmaty zamiast pomponów. ;)

Wystarczy przedłużyć rurki i odwrócić.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

192. Data: 2010-02-19 23:23:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 23:53:49 +0100, medea napisał(a):

> A serio - IMO to jeszcze jedno małpie zapożyczenie z USA, ale jeśli się
> dziecko przy okazji trochę pogimnastykuje, to nie widzę powodu, żeby
> widzieć w tym coś złego.

Uhmm, każdy sposób jest dobry, żeby uciec od rzeczywistości - można głowę w
piasek, ale czasem podłoże zbyt ubite i się , kurczę, trochę trzeba
namęczyć...

--

Ikselka.

193. Data: 2010-02-19 23:23:52

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-20 00:16, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Kongo mamy najbliżej.

Qra

194. Data: 2010-02-19 23:24:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 23:55:21 +0100, medea napisał(a):

> Ale mogłabyś! Masz w końcu nieograniczony potencjał. ;-P

Nie mam takich predyspozycji - wiec nie mam takich zachowań. Pisałam Ci już
o silnym związku między tymi pojęciami.

--

Ikselka.

195. Data: 2010-02-19 23:24:23

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Qrko, skoro naprawdę nie czujesz i nie widzisz analogii ani w ogóle wagi
> problemu, to po prostu... spokojnych snów życzę. Świat jest piękny, ludzie
> są przyjaźni, nie ma wojen i morderstw ani gwałtów, a politycy myślą tylko
> o dobru społecznym. Dobranocka :-)

http://www.youtube.com/watch?v=ndwEOIaeuGo&feature=f
vst
--

Paulinka

196. Data: 2010-02-19 23:25:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no, moje dwie laski chodzą na karate. już jakieś pół roku.
> nawet pomarańczowego pasa się dorobiły.

To twarde będą z nich kobitki. ;)

Moja na balet chodzi od półtora roku.
Normalnie Sodoma i Gomora.

Ewa

197. Data: 2010-02-19 23:27:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 23:57:54 +0100, tren R napisał(a):

> spoko, ja już kontrakty podpisałem.
> mój przyjaciel ma dwóch synów. na razie mój syn jest jeszcze wolną partią.

Hmm... Widzę, że Europa już na dobre u nas w Polszcze zagościła...

--

Ikselka.

198. Data: 2010-02-19 23:27:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nagash pisze:

> Ale to są rzeczy nabyte przez tysiące lat ewolucji a media sprytnie to
> wykorzystują.

A niektóre rzeczy to nawet od samego Boga dane. ;)

Ewa

199. Data: 2010-02-19 23:28:01

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hln6c4$1sv$3@node1.news.atman.pl...
[.........]
> http://www.youtube.com/watch?v=ndwEOIaeuGo&feature=f
vst
> --
>
> Paulinka

:)
O ile się nie mylę to facet grający Jezusa popełnił samobójstwo.

200. Data: 2010-02-19 23:28:10

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-20 00:20, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]
> są przyjaźni, nie ma wojen i morderstw ani gwałtów, a politycy myślą tylko

Nie... widzę te odważniki, które namiętnie dokładasz na wagę, żeby się
po Twojej wychyliła stronie.

Qra, z dekoltem do pasa i spódniczką po szyję

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)