dlaczego małe dziewczynki

231. Data: 2010-02-20 00:09:44

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tiny.pl/hmbz1
--

Ikselka.

232. Data: 2010-02-20 00:11:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 00:55:58 +0100, Nagash napisał(a):

> Nie mam fobii. Tak to zwyczajnie działa. N Ciebie chyba też. Cały dzisiejszy
> świat stawiając na głowie tzw. problemy kobiet dzieli ludzi na
> kobiety-mężczyźni.

Nie widzę w tym watku podziału na kobiety-mężczyzn, bo mowa jest o
dzieciach. Dzieciach. I rodzicach oraz ich głupocie.
--

Ikselka.

233. Data: 2010-02-20 00:12:26

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[......]

> http://tiny.pl/hmbz1
> --
>
> Ikselka.

Nie no, daj spokój. Aż tak nisko mnie nie oceniaj. Myślałem, że był tu jakiś
temat o tym, który przeoczyłem.

234. Data: 2010-02-20 00:15:48

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[.......]
> Nie widzę w tym watku podziału na kobiety-mężczyzn, bo mowa jest o
> dzieciach. Dzieciach. I rodzicach oraz ich głupocie.
> --
>
> Ikselka.

O to już nowość. Rodzicach. Czyli rozkładasz winę na pół ?

235. Data: 2010-02-20 00:15:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 01:09:43 +0100, Nagash napisał(a):

> [.......]

> Obawiam się, że mylisz i to ciężko faceta ze zboczeńcem. Dlaczego ?

Hmmm... jakby Ci tu... Gdzie wg Ciebie pojawiają się najchętniej zboczeńcy
wszelkiej!!! maści? Hę? pewnie tam, gdzie ich najbardziej widać, co? Stają
samotnie na skrzyżowaniu głownych ulic i wołają "to ja, to ja"!
Czaisz wreszcie?
:-/

--

Ikselka.

236. Data: 2010-02-20 00:18:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... chyba że znajduje źródło poczucia swojej ważności (i sukcesów) np
w nauce, w sporcie, w powiedzmy kołach zainteresowań (bynajmniej
nie chodzi o różańcowe)... itp.

--
CB

To nie chodzi o popularność.
Chodzi o anonimowe poczucie...

Jak dziecko się banuje w domu to będzie ono poszukiwać możliwości
zrealizowania swoich deficytów społecznych bardziej drapieżnie niż inne.

237. Data: 2010-02-20 00:18:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 01:15:48 +0100, Nagash napisał(a):

> [.......]

> O to już nowość. Rodzicach.

Nowość? - przecież cały czas grzmię o nich tutaj, choćby w momencie
wspominania o chórze chłopięcym i wyjazdach z dyrygentem.

> Czyli rozkładasz winę na pół ?

Cały czas wina jest po jednej stronie: po stronie rodziców. Rodzice to
jedność.

--

Ikselka.

238. Data: 2010-02-20 00:21:35

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[........]
> [...]
> wszelkiej!!! maści? Hę? pewnie tam, gdzie ich najbardziej widać, co? Stają
> samotnie na skrzyżowaniu głownych ulic i wołają "to ja, to ja"!

Ale sama inicjujesz kilimaty takiego koloru. Chciałem rozmawiać wyłącznie o
dziewczynach, które są trącane chuciami takiego a nie innego typu. Ty jako
łomenka powinnać z autopsji wiedzieć cos niecoś ale o ostrzejszych sprawach
porozmawiać zachciałaś.

239. Data: 2010-02-20 00:28:27

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[........]

> Cały czas wina jest po jednej stronie: po stronie rodziców. Rodzice to
> jedność.
>
> --
>
> Ikselka.

Sam mam dzieci. Ale jakoś trudno mi przyjąć, że za każde ich przeskrobanie
odpowiadam ja i żona. Co dokładnie przez to rozumiesz ?

240. Data: 2010-02-20 00:31:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 01:21:35 +0100, Nagash napisał(a):

> [........]

> Ale sama inicjujesz kilimaty takiego koloru. Chciałem rozmawiać wyłącznie o
> dziewczynach, które są trącane chuciami takiego a nie innego typu.

A ja chcę rozmawiać o przyczynach i skutkach ogólnego lekceważenia tego
przez ich rodziców.

> Ty jako
> łomenka powinnać z autopsji wiedzieć cos niecoś

Nie byłam trącana, bo nie byłam wystawiana na stadionie przez mamusię -
tak, tutaj rozdzielam, bo mężczyźni-ojcowie najczęściej umywają ręce, kiedy
matki chcą poprzez córki realizować swoje niespełnione zapędy w lansowaniu
się przed tłumem samców.

> ale o ostrzejszych sprawach
> porozmawiać zachciałaś.

Ostre? - to dobrze. Bo jest. Nie wolno unikać ostrych tematów tylko
dlatego, że kłują w oczka.
--

Ikselka.

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)