dlaczego małe dziewczynki

371. Data: 2010-02-21 18:13:55

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 18:39, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Z logiki.
> Żadna mądra dzieczyna nie pcha się na stadiony cyckami machać.

A wydawało mnie się, że one w dłoniach mają pompony. A to błąd
postrzegania. To CYCKI!!!!

Qra, już na emeryturze

372. Data: 2010-02-21 18:15:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Może po prostu nie chce zostać kaleką.

Hę? Czego to się człowiek nie dowie z tych grup dyskusyjnych...

Primo - czy każda dyscyplina czymś nam zagraża - albo kurewstwem albo
kalectwem?

Secundo - czy wszystko trzeba od razu traktować wielce profesjonalnie?

Ewa

373. Data: 2010-02-21 18:15:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Idziesz w zaparte moralizatorstwo, aby tylko udać, że nie ma sprawy :-)

Hm, ciekawe, gdzie Ty tu widzisz jakieś morale. ;-P

Ewa

374. Data: 2010-02-21 18:16:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Skauting też przypełzł do nas z Zachodu.

Podobnie jak ta cholerna bożonarodzeniowa choinka.

Ewa

375. Data: 2010-02-21 18:19:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Chodziło o wyjazdy zagraniczne. Dokładnie tak. I jeszcze po wykryciu sprawy
> krzyczeli "Wojtku, jesteśmy z tobą!"
> :-/

A niedawno twierdziłaś, że byli głupi i ślepi. Już zmieniłaś zdanie?

Ewa

376. Data: 2010-02-21 18:22:00

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Aseksualne dla mężczyzn? - ha, no to "szał" Podkowińskiego to chyba musi
> być kolącym ziarnem piachu w Twoim oku.

A jaka to dyscyplina sportowa, jazda nago na oklep na szalejącym rumaku? :-)

Stalker, jest już w programie olimpijskim? :-D

377. Data: 2010-02-21 18:30:08

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 18:38, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> To się nazywa "szeroka wiedza ogólna" - dziś już w zaniku w społeczeństwie
> nowej matury, zafascynowanym pustogłowymi utorytetami czirliderek.

Twoje córki miały zapewne niewątpliwe szczęście zdawać maturę starą.

Qra

378. Data: 2010-02-21 18:31:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 19:15, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]
> kalectwem?
>
> Secundo - czy wszystko trzeba od razu traktować wielce profesjonalnie?

Skoro czirliderstwo można to czemu by nie balet.

Qra, nie nadająca się do żadnej z wymienionych dyscyplin... no może poza
balet-ami

379. Data: 2010-02-21 18:34:22

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 19:16, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Podobnie jak ta cholerna bożonarodzeniowa choinka.

Ale skauting jest cacy. Czirliderka be. Cacy jest również choinka . Za
to jakby chciał w Wigilię zagubiony wędrowiec Mikołaj z workiem
przyleźć, to go trzeba psami poszczuć.

Qra, bo to Polska właśnie

380. Data: 2010-02-21 18:38:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 19:07:10 +0100, medea napisał(a):

> Ja się stosuję. Nikomu - zwłaszcza niepytana - nie udzielam rad, co
> powinni ze swoimi dziećmi robić.

Ale ja radzę, czego NIE powinni :-)

--

Ikselka.

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)