dlaczego małe dziewczynki

571. Data: 2010-02-22 21:08:07

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Gdyby to było takie proste, taka lista już by istniała. Niestety każdy
> rodzic musi sam się nad tym zastanowić, robiąc to permanentnie klucząc
> wśród codziennych a zmiennych życiowych rozdroży - moja rola tylko w
> prowokowaniu do tego, bo zauważam totalną stagnację i podążanie za tłumem,
> bo łatwiej...

Ja też chciałam mieć lalkę Barbie. Nie zauważyłam u siebie symptomów
kurewstwa. Nie dostałam tej lalki, może to dlatego?

572. Data: 2010-02-22 21:10:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Feb 2010 22:08:07 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ja też chciałam mieć lalkę Barbie. Nie zauważyłam u siebie symptomów
> kurewstwa. Nie dostałam tej lalki, może to dlatego?

Raczej dlatego, że po prostu miałaś mądrych rodziców - świadczy o tym
odmowa kupienia Ci Barbie.
--

Ikselka.

573. Data: 2010-02-22 21:13:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Raczej dlatego, że po prostu miałaś mądrych rodziców - świadczy o tym
> odmowa kupienia Ci Barbie.

Biednych, bo nie posiadali odpowiedniej waluty, żeby do Pewexu zajrzeć.

--

Paulinka

574. Data: 2010-02-22 21:16:53

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-22 22:08, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Ja też chciałam mieć lalkę Barbie. Nie zauważyłam u siebie symptomów
> kurewstwa. Nie dostałam tej lalki, może to dlatego?

Się ciesz. Ja chciałam lego. A teraz nawet nie wiem, jak działa lego.
Może jeszcze gorzej?

Qra

575. Data: 2010-02-22 21:18:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-02-22 22:08, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Się ciesz. Ja chciałam lego. A teraz nawet nie wiem, jak działa lego.
> Może jeszcze gorzej?

Na mnie działa irytująco, szczególnie, jak w nocy wdepnę w jakiś mały
element, podczas wyprawy do łazienki. Szlag by trafił tych Duńczyków.

--

Paulinka

576. Data: 2010-02-22 22:29:10

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A czego dotyczyło Twoje pytanie, Chironie? Powiedz jaśniej, bo ja też nie
> zrozumiałam w takim razie.
>
> Jeśli o mnie chodzi, to zazwyczaj staram się nie zwracać uwagi innym na
> błędy, mimo że niestety widzę ich sporo (zboczenie zawodowe), bo błędy
> zdarzają się każdemu bez wyjątku, ale nie każdy potrafi przyjąć sensowną
> krytykę. A XL zwracam uwagę zwykle wtedy, kiedy się do kogoś pod tym
> względem przyczepi, zwłaszcza jeśli robi to niesłusznie.

Tego z poprzedniego postu. Po prostu- Stalker nie chcąc przyznać się do
manipulacji próbuje ze mną ogranej erystyki- zmienia temat rozmowy udając,
że to właśnie o to chodziło

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

577. Data: 2010-02-22 22:32:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem, to może być osobisty "wcisk", ale co powiesz na to, że Stalker nie
> jest jedyną osobą, która ma właśnie takie wrażenie? A może nawet jest nas
> więcej niż dwoje? Mylimy się? Może w takim razie autorka powinna wziąć pod
> uwagę zmianę stosowanej retoryki?
>
> Ewa

To może napisać, że to jego wrażenie. Natomiast on- mimo zwrócenia na to
mojej uwagi- zachowywał się złośliwie.
Poza tym- argument typu, że jest was więcej, to macie rację-
jest...dziecinny.
Nie chcę żadnej roli arbitra- kiepski ze mnie arbiter. Nie zabiorę głosu,
czy też uważam podobnie, czy wręcz przeciwnie. Zauważam tylko, że jest
pomiędzy wami dużo złości, której pochodzenia nie znam (tego prawdziwego
pochodzenia). Czasem mam wrażenie, że oboje byście chciały to zmienić- ale w
ostatniej chwili ta złość bierze nad wami górę. Czasem wydaje mi się, że
całkiem się mylę. Nie wiem. Same sobie odpowiedzcie jak macie ochotę, o co
Wam naprawdę chodzi. Jedno jest pewne- to wymaga bezwarunkowej rezygnacji ze
złości.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

578. Data: 2010-02-23 03:37:13

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Tego z poprzedniego postu. Po prostu- Stalker nie chcąc przyznać się do
> manipulacji próbuje ze mną ogranej erystyki- zmienia temat rozmowy
> udając, że to właśnie o to chodziło

Oj Chiron, Chiron...
To co wyczyniasz to sie chyba nazywa "być oderwanym od rzeczywistości"
:-) Czasami mówią też na to "mieć własny świat" :-)

Stalker

579. Data: 2010-02-23 07:52:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Oj Chiron, Chiron...
> To co wyczyniasz to sie chyba nazywa "być oderwanym od rzeczywistości" :-)
> Czasami mówią też na to "mieć własny świat" :-)
>
> Stalker

Tak, masz rację. W 120%:-). I ani jednego argumentu:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

580. Data: 2010-02-23 13:25:27

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> w takim razie to musi być ich ukryte pragnienie! :)

o tak! Tak wielkie pragnienie ze nie chca sie przyznac do tego :)
Parafrazujac Freuda - nasze zycie obraca sie w okolo
checi bycia cheerleaderką :)

tylko boimy sie do tego przyznac, hehe

Pozdrawiam!
Druch

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)