dni z moim ojcem

11. Data: 2009-11-13 22:51:15

Temat: Re: dni z moim ojcem
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no to trafne asocjacje i prawidłowe projekcje :)

Że też mnie jeszcze do żadnego wywiadu nie zwerbowali! ;)

Ewa

12. Data: 2009-11-14 00:05:00

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Że też mnie jeszcze do żadnego wywiadu nie zwerbowali! ;)

ale rozjaśnij mi nieco twoje luźne ciągi :)

13. Data: 2009-11-14 07:14:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A, taki luźny ciąg skojarzeń i projekcji. ;)

Mam nawet pewne podejrzenia co do tego ciągu.

Qra

14. Data: 2009-11-14 20:51:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ale rozjaśnij mi nieco twoje luźne ciągi :)

ojciec - 13 listopada - jakiś stary podwątek na temat imion - cechy wspólne

:)

Ewa

15. Data: 2009-11-15 16:58:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> ojciec - 13 listopada - jakiś stary podwątek na temat imion - cechy wspólne

o dżizas, to żeś rozjaśniła... :)

16. Data: 2009-11-15 17:02:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Mam nawet pewne podejrzenia co do tego ciągu.

podglądaczka!

17. Data: 2009-11-15 19:03:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> podglądaczka!

Tak za tym ziarnem łażąc to się i z nudów to i owo tu i ówdzie podejrzy.

Qra

18. Data: 2009-11-15 20:45:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> o dżizas, to żeś rozjaśniła... :)

Już bardziej się nie obnażę. Wstydam się. ;)

Ewa

19. Data: 2009-11-15 23:20:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Już bardziej się nie obnażę. Wstydam się. ;)

twój też?
(błyskotliwie mi zaświtao)

20. Data: 2009-11-16 10:00:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora