[do Lii i nie tylko :) ] Maseczki Frimanna :D

1. Data: 2005-09-21 20:45:47

Temat: Re: [do Lii i nie tylko :) ] Maseczki Frimanna :D
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Straszysz... Jesli wszystko pozmieniali, to czeka mnie robienie zapasów
> starej glinki. Też myslałam, ze tylko opakowania zliftingowali :(

nie dam glowy, czy glinke zmienili. mam nadzieje, ze jednak nie...

bo zelu pod prysznic "wiciokrzew i dzika wisnia" chyba nigdzie
ostatnio nie widzialam. a tak lubilam. ani peelingu z tawuły
i mandarynki (moj debesciak).

-- kasica

1. Data: 2005-09-21 20:51:01

Temat: OT Re: [do Lii i nie tylko :) ] Maseczki Frimanna :D
Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nooo nie. Pijana winkiem, które poprawiłam piwkiem. To był błąd.
> Wiel...błąd ;)

hmmm.. znaczy ćwiczysz przed piątkowym spotkaniem? ;)))

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-09-22 09:09:03

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-21 21:43:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Skakanka* skreślił te oto słowa:

> O jaaa :)
> To jest mocniejszy?

No właśnie jest.
Nawet chciałam Ci dac linka do recenzji na Kafeterii - ale strona
postanowiła chwilowo nie działac :)

> No to sobie kupię, a co. Najwyżej malinowym będę myła twarz. Też masz wrażenie,
> że śmierdzi kisielem?

No pachnie kisielem. Ja lubie kisiel, więc mi nie śmierdzi ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-09-22 09:10:37

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-21 20:08:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kruszyzna* skreślił te oto słowa:

> http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=23733
&session=ab05998b8738699a

> Oszwmorde. A myślałam, że Cię zaskoczę :)

No miło by było ;)
Ale już się nie łudzę, że ta maseczka trafi do sklepów :(

> Auuuu, ja nie wiem, które to stare, bo wcześniej żadnych nie miałam. Sporo
> straciłam?

No np tę maseczkę, i tonik nawilżający.

> Kurza twarz, tej pomarańczowej oczywiście nie mieli, ale zarzekali się, że w
> ofercie są tylko dwie: zielona i fioletowa. Czyżby pomarańczową wycofywali?

Wycofywali? Raczej nowy dystrybutor nie ocenił jej jako chodliwej, i tyle.
Przestał sprowadzać.

1. Data: 2005-09-22 09:13:30

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-21 22:45:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> bo zelu pod prysznic "wiciokrzew i dzika wisnia" chyba nigdzie
> ostatnio nie widzialam. a tak lubilam. ani peelingu z tawuły
> i mandarynki (moj debesciak).

Te dwa s0m na esentii.
Ale kurcze jakoś nie bawi mnie zamawianie po jednej sztuce czegoś co się
aktualnie wykończyło :(
Tym sposobem po dwóch butlach toniku chyba skończyła się moja z nim
przygoda, bo naprawde nie mam miejsca na robienie ze wszystkiego zapasów
jak na zimę, a zamawianie jednej czy dwóch rzeczy bezsensownie podraża się
o koszt wysyłki.
I tym sposobem odkryłam nowy fajny tonik Seba Medu. I w sumie dobrze. Bo
pierwszy raz nazwa pt 'oczyszczający' nie jest tylko od ładnego wyglądania
na etykiecie, ale i działa :)

1. Data: 2005-09-22 09:23:28

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-22 11:09:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Lia* skreślił te oto słowa:

> No właśnie jest.
> Nawet chciałam Ci dac linka do recenzji na Kafeterii - ale strona
> postanowiła chwilowo nie działac :)

Już działa :)
http://torebka.kafeteria.pl/katalog.php?mode=view&id
=4342

1. Data: 2005-09-22 11:28:23

Temat: Re: OT Re: [do Lii i nie tylko :) ] Maseczki Frimanna :D
Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/21/2005 10:51 PM,Użytkownik Asia Witek usiadł wygodnie i napisał:

> hmmm.. znaczy ćwiczysz przed piątkowym spotkaniem? ;)))

A jak! :))

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-22 17:20:59

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Już działa :)
> http://torebka.kafeteria.pl/katalog.php?mode=view&id
=4342

Zanotowane w kapowniku, dzięki.
Przy najbliższych łowach sprawię sobie taki i Kryszyna będzie mi zazdrościć.
O!

Kaśka

1. Data: 2005-09-22 17:28:00

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tym sposobem odkryłam nowy fajny tonik Seba Medu. I w sumie dobrze. Bo
> pierwszy raz nazwa pt 'oczyszczający' nie jest tylko od ładnego wyglądania
> na etykiecie, ale i działa :)

O proszę.
Rzeczywiście "zwalcza wypryski i wągry" jak napisali?
Czy zwalcza, ale jednak do kosmetyczki raz w miesiącu trzeba pójść?

Moja droga, muszę przyznać, że masz wyjątkowy talent do wyszukiwania ciekawych
kosmetyków, o których nigdy nie słyszałam, a które_koniecznie_muszę_mieć.
Dziękuję razem z moim portfelem, który dzięki Tobie ma lżejsze życie.

Kaśka

1. Data: 2005-09-22 17:38:50

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-22 19:28:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Skakanka* skreślił te oto słowa:

> O proszę.
> Rzeczywiście "zwalcza wypryski i wągry" jak napisali?

Po pierwsze zaznaczam, że jest z alkoholem. Więc dla sporego grona
dziewczyn odpadnie w przedbiegach.
A skuteczność bym oceniła na poziomie toników Cliniqua z 3 kroków. Jak dla
mnie wysoka.
Rzeczywiście ładnei działa na strefe T u mnie. Wnioskuje na podstawie tego,
że utrzymując całą pielegnacje kremowo-maseczkową przy zmianie tylko tonika
- jest lepiej i ładniej.
No i ma jeszcze taką zaletę, że po użyciu natychmiast jakby paruje z
twarzy. Przy Freemanie musiałam chwile odczekać przed nałożeniem kremu,
przy tym mogę to robić natychmiast :)

> Czy zwalcza, ale jednak do kosmetyczki raz w miesiącu trzeba pójść?

Ja chodzę rzadziej i tak, i tak.
Długofalowo go nie ocenie, bo go mam od 2 tygodni. Ale szybko się z nim nie
rozstanę. Ma fantastyczny ziołowy zapach, nie zostawia lepkiej warstwy,
miło się go aplikuje.

> [...]
> kosmetyków, o których nigdy nie słyszałam, a które_koniecznie_muszę_mieć.
> Dziękuję razem z moim portfelem, który dzięki Tobie ma lżejsze życie.

Postanów sobie, że nie kupujesz nowego entego tonika, kremu, balsamu, żelu
zanim nie zużyjesz tych zalegających w łazience. Ja od dwóch miesięcy trwam
w tym postanowieniu, i na razie się udaje :D

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

KRAKOW-KATOWICE - lack/lateks na metry - gdzie?
opryszczka, znacie jakies dobre sposoby?
Fryzjer
Sklerotycznie - może ktoś skojarzy
Joanna Naturia Kolor