do dermatologa czy chrurga plastycznego?

1. Data: 2003-12-02 21:27:00

Temat: do dermatologa czy chrurga plastycznego?
Od: "iKinga" <kingaiola(xxx)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na rece blizny (dosc stare) po zadrapaniu. Dosc glebokim bo po paru
latach mam kilkucentrymetrowe biale kreski o grubosci okolo 1-2 mm.
Sa dosc jasne i przy mojej karnacji sa bardzo widoczne, tym bardziej jak sie
opale.
Dojrzalam do decyzji, by w koncu cos z tym zrobic. Czy od razu isc do
chirurga plastycznego, czy moze da to sie jakoc unaczej usunac i czy wogole?

BTW w Warszawie mam poleconych dwoch chirurgow - jeden w centrum Damina, a
drugi to dr Sankowski. Czy clyszeliscie o nich?

Pozdrawiam i licze na porady

kinga

1. Data: 2003-12-02 22:05:30

Temat: Re: do dermatologa czy chrurga plastycznego?
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

iKinga wrote:

> [...]
> chirurga plastycznego, czy moze da to sie jakoc unaczej usunac i czy wogole?

Mysle, ze skonsultowac z oboma rodzajami specjalistow nie zaszkodzi -
moze to da sie zrobic jakas mascia na blizny albo zluszczaniem.

> BTW w Warszawie mam poleconych dwoch chirurgow - jeden w centrum Damina, a
> drugi to dr Sankowski. Czy clyszeliscie o nich?

Mi wiele osob (w tym chirurdzy innych specjalnosci) polecalo tego w
centrum Damiana. Sama robilam w Trojmiescie.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-12-02 22:30:47

Od: "iKinga" <kingaiola(xxx)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Mysle, ze skonsultowac z oboma rodzajami specjalistow nie zaszkodzi -
> moze to da sie zrobic jakas mascia na blizny albo zluszczaniem.

Czyli dermatolog tez moglby pomoc? To dla mnie jakas nadzieja, bo obawaim
sie ze plastyka bedzie duzo drozsza. Choc tak czy inaczej cos z tym zrobie.

> Mi wiele osob (w tym chirurdzy innych specjalnosci) polecalo tego w
> centrum Damiana. Sama robilam w Trojmiescie.

Dobrze to przeczytac :)))
Robilas w Trojmiescie bo:
A. taniej
B. lepiej
C. inne ???

Pozdrawiam

Kinga

1. Data: 2003-12-02 22:40:25

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

iKinga wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Czyli dermatolog tez moglby pomoc? To dla mnie jakas nadzieja, bo obawaim
> sie ze plastyka bedzie duzo drozsza. Choc tak czy inaczej cos z tym zrobie.

Na pewno nie zaszkodzi sprobowac. Polecam dr Jolante Zielinska z
JolVity.

> Dobrze to przeczytac :)))
> Robilas w Trojmiescie bo:
> A. taniej
> B. lepiej
> C. inne ???

C. Po prostu miesiac wczesniej robila tam dokladnie to samo moja ciotka
- genetyczny pieprzyk na nosie od urodzenia, polowa osob w rodzinie to
ma - i okazalo sie, ze byly jakies komplikacje (gleboko wrosniete), wiec
wolalam zrobic u tej chirurg, ktora juz miala z tym doswiadczenie, niz
narazac nastepnego na niespodzianke :) Szczegolnie, ze to twarz, wiec
bardzo mi zalezalo na dobrym efekcie.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

prostowalnica teflonowa czy na pare?
Gabinet Estetica Studio w Krakowie Znacie?????
Czy zmywać makijaż???
identyfikacja
blizny po zabiegu chir.