blizny po zabiegu chir.

1. Data: 2003-12-02 18:12:07

Temat: blizny po zabiegu chir.
Od: "ZuzaP" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zachecona pozytywnymidoswiadczeniami Grupowiczek zebralam sie w sobie i
usunelam sobie 2 pieprzyki z twarzy. wybor chirurga (olecanego przez
znajomych) nie byl najlepszym wyborem:( po tygodniu blizny - cieniutkie
kreseczki- zaczely sie rozchodzic- teraz to sa czerwone grube krechy, prawde
powiedziawszy wieksze niz usuniete pieprzyki:(
pozostaje nadzieja ze za jakis czas zbledna:(

1. Data: 2003-12-02 19:13:33

Temat: Re: blizny po zabiegu chir.
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

ZuzaP wrote:

> [...]
> powiedziawszy wieksze niz usuniete pieprzyki:(
> pozostaje nadzieja ze za jakis czas zbledna:(

Wspolczucia - pewnie zle zalozyl szwy :( Pojdz lepiej i sie spytaj, co z
tym robic, jego obowiazek cos poradzic. Ja uzywam caly czas
Contractubexu i trzy tygodnie po zabiegu juz prawie "zasinienie" zeszlo,
zostala tylko bezbarwna kreseczka.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-12-03 13:38:59

Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> tym robic, jego obowiazek cos poradzic. Ja uzywam caly czas
> Contractubexu i trzy tygodnie po zabiegu juz prawie "zasinienie" zeszlo,

Tez mam zamiar sie udac na taki zabieg tylko szukam jakiegos konkretnego
lekarza we Wroclawiu. Czy znacie moze jakiegos? poradzcie na co zwrocic
uwage przed takim zabiegiem i ile to kosztuje?
Pozdrawiam.
Mila

1. Data: 2003-12-03 14:37:31

Od: "ZuzaP" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wspolczucia - pewnie zle zalozyl szwy :( Pojdz lepiej i sie spytaj, co z
> tym robic, jego obowiazek cos poradzic.
prawde powiedziawszy wole juz go nie ogladac bo boje sie ze moglabym mu w
ramach zemsty rowniez poczynic na twarzy urocze blizny:/ i jak tu ufac
lekarzom skoro nawet 3 szwow na krzyz nie potrafia dobrze zalozyc:( i
pomyslec ze myslalam o laserowej korekcie krotkowzrocznosci

trzy tygodnie po zabiegu juz prawie "zasinienie" zeszlo,
> zostala tylko bezbarwna kreseczka.
zazdroszcze:)

pozdr ZP

1. Data: 2003-12-03 16:59:27

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

djemila wrote:

<ciach o usuwaniu pieprzykow z twarzy>

> Tez mam zamiar sie udac na taki zabieg tylko szukam jakiegos konkretnego
> lekarza we Wroclawiu. Czy znacie moze jakiegos? poradzcie na co zwrocic
> uwage przed takim zabiegiem i ile to kosztuje?

Zwrocic uwage: jak dlugi wywiad zrobi (powinien sie spytac o brane leki,
miesiaczke, przebyte choroby etc), ogolny wyglad kliniki, opinie.
Najlepiej spytac innego lekarza z tego samego miasta, np dermatolog
pewnie bedzie wiedzial, kto jest dobry, takze kosmetyczki moga miec
sprawdzone wiadomosci.

Jak ci sie uda, to zlap za rekaw kogos wychodzacego po zabiegu i dowiedz
sie o poziom zadowolenia :) Oczywiscie najlepiej, jesli ta osoba miala
wykonywany dokladnie ten sam zabieg.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman