Art Deco

1. Data: 2003-12-02 17:15:00

Temat: Re: Art Deco
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-02 18:18:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *:: Solana ::* skreślił te oto słowa:

> Szukam tej firmy w sieci, ale wyskakuja mi albo strony o kotach albo
> antyki....
>
> Czy moglybyscie spisac dokladna nazwe tej firmy? Moze Art Deco nalezy do
> jakiegos koncernu? A moze ktos z Was zna adres ich strony??? Szukam ich
> przedstawiciela w moim regionie...

http://www.artdeco.de/index.html?JServSessionId=A7D4
02F558B36EC26D9A833F56A7AEFD&&isEvaluating=1&js=1&fl
ash=6

Drugi wynik w googlach...piszemy łacznie :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-02 17:18:40

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-02 18:23:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *:: Solana ::* skreślił te oto słowa:

> Wielkie dzieki, Lia :-)

I tak dalas rade sama :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-02 17:18:41

Temat: Art Deco
Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Kupilam wczoraj super cienie Oriflame! R E W E L A C J A ... pod
warunkiem posiadania bazy, w przeciwnym wypadku bede musiala wyrzucic do
kosza :-(

--
pozdrawiam, magda
www.busk.net/uroda

1. Data: 2003-12-02 17:20:34

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:
> A moze ktos z Was zna adres ich strony???

Wlasnie znalazlam, jakby ktos potrzebowal:
www.artdeco.de

magda

1. Data: 2003-12-02 17:23:14

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki, Lia :-)
--
pozdrawiam, magda

1. Data: 2003-12-02 19:26:30

Temat: Odp: Art Deco
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik :: Solana :: <s...@h...com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:bqihak$mut$...@n...onet.pl...

> Wlasnie znalazlam, jakby ktos potrzebowal:
> www.artdeco.de
>
> magda

I jeszcze link z reklamy w grudniowym numerze Zwierciadla
www.balticcompany.pl

pozdrawiam
Ewa

cytryna a przebarwienia