znowu ta ziołowa

1. Data: 2003-12-02 14:25:32

Temat: znowu ta ziołowa
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny!
Chyba zwariuje, dzwoniłam do tech-food tydzień temu i mi powiedziano,że
zioła blond w paście juz jest tylko czekają na opakowania a dzisiaj dzwonie
żeby zamówic a jakaś inna mi mówi, że w ogóle nie będą produkować.
Czy któraś z Was zna jakieś inne ziołowe blond? Albo coś co nie niszczy
zbytnio włosów ( mój naturalny to ciemny blond) słyszałam coś o Venita
lovely color - żel kokoryzujący - ale nie wiem czy nie mam zbyt ciemnych
włosów żeby go stosowac samego......pomóżcie
Pozdrawiam ANeta