do ginekologów, wielka prośba

1. Data: 2003-05-15 13:37:10

Temat: do ginekologów, wielka prośba
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam przedwczoraj u ginekologa prowadzącego moją ciążę (20 tydzień),
USG i badanie ginekologiczne pokazały że wszystko jest w porządku
(szyjka 38 mm, łożysko bez cech odklejania itd. tyle że bardzo nisko
położone w kanale szyjki czy jakoś tak?). Następną wizytę mam we wtorek,
generalnie jestem na badaniach co tydzień więc nie ukrywam że z tą
sprawą jeśli niegroźna wolałabym się uporać tutaj. Od wczoraj boli mnie
podbrzusze wyłącznie wtedy, kiedy napinam mięśnie lub jestem ułożona
w określonych pozycjach (siedzenie, schylenie się). Nie krwawię
ani nie plamię, czuję ruchy dziecka wyraźnie. Czy istnieje możliwość
że ten ból brzucha sygnalizuje jakieś problemy z łożyskiem (miałam
odklejanie kosmówki ale to w 11 tygodniu i z krwawieniem)??
Czy czekać na wtorkową wizytę czy szukać dzisiaj jakiegoś innego
lekarza?
Asia