do optymalnych- pomozcie zaczac

21. Data: 2003-06-07 15:21:09

Temat: Re: do optymalnych- pomozcie zaczac
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Wierba" <w...@m...desy.de> napisał w wiadomości
news:3EDCD2B6.5060209@mail.desy.de...

> Doswiadczenie z dziedziny fizyki jadrowej (doskonale mozliwosci
> pomiarowe - nie tak trudne jak w badaniach nad dieta), tak zwana
> 'cold fusion' zostalo powtorzone i potwierdzone w kilkunastu swiatowych
> laboratoriach. A po krotkim czasie okazalo sie, ze to kompletna fikcja.
> Tak wiec ta prosta zasada nie jest znow tak prosta.

Nie znam szczegółów ale na twój JEDEN mam miliony potwierdzających ww
zasadę.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

22. Data: 2003-06-07 15:26:04

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bbkoa6$q07$1@news.onet.pl...
> Jasiu, wiele razy już Ci pisałam, że prawdą jest tylko to, co się sprawdza
> praktyce. I z tego też powodu w moim długim życiu i wieloletnim stosowaniu
> różnych diet - żadna na dłuższą metę się nie sprawdziła! Otręby też!!!
> I to jest logiczne! W końcu nie jestem ziarnojadem, otręby nie mogły więc
> mnie wyleczyć...

W Twoim życiu robiłaś już wiele głupich i szkodliwych rzeczy np paliłaś
papierosy itp. Może masz jakiś rozstrój organizmu i dieta optymalna dla
Ciebie jest dobra ale może być szkodliwa dla przeważającej większości. To,
że Tobie się udało nie znaczy że inni mają stosować.

> Gdy zastosowałam tę alternatywną, najbardziej przewrotną, przed którą tak
> alergicznie ostrzegają "Wszechwiedzący Na Żywieniowych Stolcach" - nagle
> wszystkie moje problemy zaczęły znikać! DLACZEGO???

????
Jaką najbardziej przewrotną???? Są bardziej szkodliwe diety od optymalnej.

> Żebyś mi przytoczył tu setki swoich naukowych badań - one nijak u mnie się
> nie sprawdzają i nie zrobisz ze mnie z powrotem ziarnojada.

Ale u większości ludzi się sprawdzają.

> Pod każdym względem bardzo odpowiada mi stan w jakim jestem od 5-ciu lat.

Dopiero? I już jesteś przekonana że to jest jedynie słuszna droga?
Hmmm. Wątpię w rozsądek.

> A bierz sobie je, szczególnie te wszystkie mocno nagłośnione.

Mam na myśli także te nienagłośnione, które są dostępne w wąskim kręgu
specjalistów. One też spełniają wymienione przeze mnie zasady.

> Tak się jakoś składa, że prawda jest zawsze gdzieś pod podszewką,
> a kłamstwo wręcz krzyczy ze wszystkich mediów. DLACZEGO???

Masz urojenia i nie potrafisz interpretować i domyślać się intencji rozmówcy
np oglądając wypowiedź w TV. Pewnie politykami też jesteś rozczarowana, bo
nie mówią całej prawdy i się znowu zdziwiłaś?

--
Jan Werbiński

pełnoziarnisty=razowy?
pytanie o extra-fit