do optymalnych- pomozcie zaczac

1. Data: 2003-06-02 09:58:49

Temat: do optymalnych- pomozcie zaczac
Od: "Moni" <m...@l...kicks-ass.net> szukaj wiadomości tego autora

czytalam duzo na temat zywienia optymalnego, no i ostatnio zglupialam, bo
pojawily sie nowe proporcje. Ktore sa "wazne" dla osoby rozpoczynajacej te
1:3,5:0,5 czy moze 0,8:3,5:0,8??.
dodam ze wczesniej jadlam z mezem tlusto ale za duzo bialka wiec na prawde
nie wiem jak opracowac sobie jadlospis i te proporcje . zeby bylo latwiej to
ja waze 60 kg i mam 166 cm a maz 120 kg i 186 (bardzo chce schudnac ale
ciagle chodzi glodny mimo ze je prawie samo mieso, nabial).
mialabym jeszcze jedna prosbe- czy moglibyscie sie podzielic waszymi
jadlospisami ?? czytalam ze bez notowania nie mozna byc na diecie optymalnej
:)
bede bardzo wdzieczna za rady

--
Moni

2. Data: 2003-06-02 10:22:16

Temat: Re: do optymalnych- pomozcie zaczac
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <m...@l...kicks-ass.net> napisał w
wiadomości news:bbf74q$aor$05$1@news.t-online.com...
> [...]
> mialabym jeszcze jedna prosbe- czy moglibyscie sie podzielic waszymi
> jadlospisami ?? czytalam ze bez notowania nie mozna byc na diecie

Właściwe ilości i proporcje na początku diety i w późniejszym okresie
stosowania DO, a także z uwzględnieniem indywidualnego trybu życia każdego z
nas i związanych z tym potrzeb - można wyliczyć sobie tutaj:

http://www.dieta-optymalna.info/dietetyk.php

3. Data: 2003-06-02 11:12:51

Od: "Moni" <m...@l...kicks-ass.net> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> W?a?ciwe ilo?ci i proporcje na pocz?tku diety i w pó 1/4 niejszym okresie
> stosowania DO, a tak?e z uwzgl?dnieniem indywidualnego trybu ?ycia ka?dego
> nas i zwi?zanych z tym potrzeb - mo?na wyliczyae sobie tutaj:
>
> http://www.dieta-optymalna.info/dietetyk.php

dziekuje bardzo.
a swoja droga myslalam ze jest wiecej optymalnych na liscie, no chyba ze sie
nie ujawniaja.
a mozesz mi powiedziec jak to jest teraz z tymi indexami IG??

moni

4. Data: 2003-06-02 12:20:06

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Moni" <m...@l...kicks-ass.net> napisal w
wiadomosci news:bbfbfj$5hn$07$1@news.t-online.com...

> [...]
sie
> nie ujawniaja.
> a mozesz mi powiedziec jak to jest teraz z tymi indexami IG??

Optymalni dyskutuja na innym serwerze ;-))).
IG to inaczej ogolnie mowiac odpowiedz organizmu na weglowodany zjadane w
pozywieniu.Weglowodany sa rozne,proste,zlozone,jedno,dwu i wielocukry.W
rozny sposob sie wchlaniaja i trzustka w rozny sposob reaguje wyrzutem
insuliny.Im potrawa ma nizszy IG tym trzustka mniej wyrzuca insuliny,ktora
odpowiedzialma jest za tworzenie tk.tluszczowej i na odwrot.To duzy skrot
oczywiscie.Na stronach MM sa informacje o IG.Pozdrawiam Hafsa,kiedys MM dzis
DO

5. Data: 2003-06-02 12:59:25

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Moni" <m...@l...kicks-ass.net> napisal w
wiadomosci news:bbf74q$aor$05$1@news.t-online.com...
> mialabym jeszcze jedna prosbe- czy moglibyscie sie podzielic waszymi
> jadlospisami ?? czytalam ze bez notowania nie mozna byc na diecie
optymalnej
> :)

Na sniadanie zóltkownica z 4 zóltek na obiad kawalek miesa 150g omaszczonego
tluszczem , z ziemniakami zwykle ;)) i jakies warzywko do sniadania jak
pomidor ogórek oraz owoce suszone sliwki i morele :)
Slawek

6. Data: 2003-06-02 13:12:18

Od: "Moni" <m...@l...kicks-ass.net> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@g...pl> wrote in message

> [...]

a na jakim jesli mozna wiedziec ?? swoja droga my z mezem tez probowalismy
mm ale to zbyt pracochlonne i drogie bylo :)

moni

7. Data: 2003-06-02 13:19:20

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <m...@l...kicks-ass.net> napisał w
wiadomości news:bbfbfj$5hn$07$1@news.t-online.com...

> [...]
>
> dziekuje bardzo.
> a swoja droga myslalam ze jest wiecej optymalnych na liscie, no chyba ze

No widzisz, mimo że tak mało się tu odzywamy to i tak nam się zarzuca, że
się "pchamy drzwiami i oknami", czyli tu na grupę przeznaczoną do dyskusji
o WSZYSTKICH dietach, a nie tylko o diecie Montignaca, porównując nas
do jakichś tam Świadków Jehowy, czyli sekty religijnej.
Jak zwykle chory, sfrustrowany umysł rodzi chore wnioski i ma w nosie, że
innych w ten sposób wprowadza w błąd, ważne że sobie ulżył... ;(
Na tej grupie wywołasz co najwyżej stek niewybrednych uwag pod
adresem optymalnych. Tu bez problemu można dyskutować
TYLKO O OTRĘBACH itp. Tłuszczu tu nie tolerują... bo zaraz reagują
na grupie słowami podobnymi do wymiocin.
O diecie optymalnej jest mnóstwo stron i na nich bardzo wiele informacji:

http://www.dieta-optymalna.info
http://www.dieta-optymalna.info/dietetyk.php dietetyk
http://www.optymalni-centrum.com/jadlospisy.htm
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/
http://optymalni.w.interia.pl
http://republika.pl/optymaln
http://www.optymalni.com /dla polonii - Kanada/
http://www.optymalni.pl
http://ikoiko.republika.pl
http://ikoiko.republika.pl/jozef/jozef.html
http://zywienie.host.sk /Jazz/
http://www.optymalni.net/ - M.Mierzejewski
http://optymalni.waw.pl /Warszawa/
www.members.optushome.com.au/bartim - Jerzy Zięba - Sydney
http://ikoiko.republika.pl/
http://mlodziez.optymalni.one.pl/
http://strony.wp.pl/wp/arkadiakrotoszyn/ lek. neurolog Krzysztof Michalak
http://kurort.optymalni.org/przepisy.html
http://opty.de.vu /R. Michalik/
http://www.wgp.com.pl

Można również podyskutować na grupie dyskusyjnej (serwer: news.plocman.pl)
grupy dyskusyjne dostępne są również na stronie:
http://www.dieta-optymalna.info

Pozdrawiam
Krystyna

8. Data: 2003-06-02 21:10:32

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bbfist$hld$1@news.onet.pl...
> [...]
> o WSZYSTKICH dietach, a nie tylko o diecie Montignaca, porównując nas
> do jakichś tam Świadków Jehowy, czyli sekty religijnej.

Sekty mają z optymalnymi wspólną cechę: wiara w nieudowodnione dogmaty wbrew
rzetelnym badaniom naukowym.

> Jak zwykle chory, sfrustrowany umysł rodzi chore wnioski i ma w nosie, że
> innych w ten sposób wprowadza w błąd, ważne że sobie ulżył... ;(

Krysiu, jak zwykle masz na myśli siebie? :-)))

> [...]
> TYLKO O OTRĘBACH itp. Tłuszczu tu nie tolerują... bo zaraz reagują
> na grupie słowami podobnymi do wymiocin.

Można dyskutować o optymalnych. Problem w tym, że są reprezentowani przez
osoby dość niepoważne, które się kompromitują twierdząc, że ich dieta leczy
AIDS.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

9. Data: 2003-06-02 21:15:13

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tluszczem , z ziemniakami zwykle ;)) i jakies warzywko do sniadania jak
> pomidor ogórek oraz owoce suszone sliwki i morele :)

Ale po co zjadasz ten wstretny, nikomu niepotrzebny i rakotworczy blonnik?
Czyzby problemy z wyproznianiem?

10. Data: 2003-06-02 21:19:15

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jak zwykle chory, sfrustrowany umysł rodzi chore wnioski i ma w nosie, że
> innych w ten sposób wprowadza w błąd, ważne że sobie ulżył... ;(

No i ulzylo? Czemu nie napisalas, jak to pl.soc.wegetarianizm byl swego
czasu nawiedzany przez optymalnych (w tym i Ciebie) w celach jawnie
misjonarskich, z niewybrednymi zaczepkami na ustach?

pełnoziarnisty=razowy?
pytanie o extra-fit
chudnę na oko a nie na wagę!
Głodówka-witaminy