do ortopedów

1. Data: 2004-04-17 19:46:41

Temat: do ortopedów
Od: "Kredka" <p...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

We wrzesniu zeszlego roku zaczelam biegac. Nie mialam zadnych problemow,
choc treningi byly dosc intensywne. Na zime zrobilam sobie przerwe (2 m-ce)
i gdy ponownie rozpoczelam treningi, zaczelo mi pstrykac kolano :(
Kolana rzecz cenna, totez wybralam sie do lekarza, ktory stwierdzil
przetrenowanie. Coz.... z ciezkim sercem przerwalam bieganie i w domu 'na
dywaniku' wzmacnialam miesien czteroglowy uda (wg zalecen lekarza)
Ale nic! Kolano pstryka dalej!
Taka uroda, czy jak? Boje sie o nie, a biegac lubie.
Dodam, ze mam 168, waze 56kg i mam dobrze rozwiniete miesnie, zwlaszcza
czteroglowy :)
Co robic?...

Pozdrawiam
Kredka