dobra wiadomość dla niezamożnych miłośników marmite

1. Data: 2006-06-04 05:48:49

Temat: dobra wiadomość dla niezamożnych miłośników marmite
Od: JackOss <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamiast 1,8 Ł za 125 g oryginału można kupić za 1,7 Ł 240 g Yeast
extract w Tesco (angielskim). Oczywiście, znawca od razu wyczuje
różnicę, ale jak ktoś ma bóle w kieszeni, a lubi?..
Mój kot - lubi! Mi - też smakuje.

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

2. Data: 2006-06-04 18:55:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 04 Jun 2006 07:48:49 +0200, JackOss <p...@o...pl> wrote:

>Zamiast 1,8 Ł za 125 g oryginału można kupić za 1,7 Ł 240 g Yeast
>extract w Tesco (angielskim). Oczywiście, znawca od razu wyczuje
>różnicę, ale jak ktoś ma bóle w kieszeni, a lubi?..
>Mój kot - lubi! Mi - też smakuje.

Kazda chyba wieksza siec supermarketowa ma swoje domiany
marmite'u, nawet Boots chyba ma!!! Przynajmniej mial pare lat
temu.
Z Tesco nie korzystam, odmaawiam w zasadzie chodzenia tam

Pierz
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2006-06-05 11:17:53

Temat: Re: dobra wiadomo?ć dla niezamożnych miło?ników marmite
Od: JackOss <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):
... Z Tesco nie korzystam, odmaawiam w zasadzie chodzenia tam

> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

No to tylko cieszyć, że możesz omijać tanie szopy!
Ja - niestety - jestem, w zasadzie, budżetowcem polskim, stąd miłe mi są
okazje, przeceny, niedoceny, wyprzedaże i podróbki.

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

4. Data: 2006-06-05 13:52:39

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:u2b6829midhj8oploe73qgphpunek3bkp3@4ax.com...
> Z Tesco nie korzystam, odmaawiam w zasadzie chodzenia tam

Nawet po kapustę kiszoną nie?

pozdr

cherokee
z upalnego wybrzeża Walii

5. Data: 2006-06-05 15:57:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 Jun 2006 13:17:53 +0200, JackOss <p...@o...pl> wrote:

> [...]
>Ja - niestety - jestem, w zasadzie, budżetowcem polskim, stąd miłe mi są
>okazje, przeceny, niedoceny, wyprzedaże i podróbki.

Asda nie jest droga, ba nawet chyba przecietnie tansza niz taki
np Sainsbury czy Waitrose, tam tez sa niedoceny, przeceny i
okazje i temu podobne...tylko zazwyczaj fatalnie sie po Asda
chodzi :/ Poza tym skad wiesz, ze ja nie jestem budzetowka
:PPPPPP
Ja tezsco omijam ze wzgledow moralnych - skrzywiona jestem i tyle

Pierz, co tez unika Nestle, Nike i takie tam
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2006-06-05 15:59:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nawet po kapust? kiszon? nie?
>
>pozdr
>
>cherokee
>z upalnego wybrze?a Walii

NIE!!! Najlepsza, jaka jadlam tu to niemiecka, z odrobina bialego
wina chyba, Sainsburego. W ASDA chyba sprzedaja PEKowska, nie
umywa sie do tej niemieckiej, choc i czeska kiedys jadlam i miala
duzo soku, co baaardzo lubie. Do Tesco po prostu NIE WCHODZE

Pierz, co to zdaje sie z wiatrakami walczy...
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2006-06-06 10:02:18

Temat: Re: dobra wiadomo? dla niezamonych mi?o?nikw marmite
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:04l88259hfhejt3uhdibar9p70i3b7c9e6@4ax.com...
> NIE!!! Najlepsza, jaka jadlam tu to niemiecka, z odrobina bialego
> wina chyba, Sainsburego.

Ależ droga Krysiu, ta kapusta jest produkcji niemieckiej firmy Kuehne. Co
prawda nie jest napisane gdzie wyprodukowana, ale jest naprawdę smaczna.
Podobno czasem w Lidlu bywa kiszona w puszkach, ale jeszcze nie spotkałam.

pozdr

cherokee

8. Data: 2006-06-06 18:00:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jun 2006 11:02:18 +0100, "cherokee" <n...@n...pl>
wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisa? w
>wiadomo?ci news:04l88259hfhejt3uhdibar9p70i3b7c9e6@4ax.com...
>
>Ale? droga Krysiu, ta kapusta jest produkcji niemieckiej firmy Kuehne. Co
>prawda nie jest napisane gdzie wyprodukowana, ale jest naprawd? smaczna.
>Podobno czasem w Lidlu bywa kiszona w puszkach, ale jeszcze nie spotka?am.
>
>pozdr
>
>cherokee

ale ja po nia nie wejde do Tesco, heheheheh...ta,m, gdzie mieszka
moja tesciowa rzadzi Tesco i biedna tesciowa jezdzila gdziejsik
daleko na zakupty...teraz na szczesci4e maja Waitrose, ale mila
dylematy straszliwe , jak jej czegos brakowalo, a nie bylo w
sklepiku na rogu....

a niemiecka kapusta to jest naprawde dobra, Lidl gdzies tu jest,
ja mam najblizej z tych sklepow Aldiego...nawet tam niedawno kran
kupilam! a tak to kupuje tam wedliny i kupowalam gotowe slodkie
nalesniki...lenistwo czy jak?? ale u nas w domu z nalesnikami
jest tak: dwie male zeliwne patelnie, ja przy nich, upal bucha od
kuchenki, smaze...smaze...smaze a tu na talerzu moze jeden
nalesnik, moze dwa a moze nic...laza te lobuziny i mi
wyjadaja...niestety zawsze najpierw mieszam twarozek, zeby sie
przegryzl, to sobie biora za moimi plecami :))))

pierz
K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2006-06-07 15:53:21

Od: "NOA" <magda_rn@CIACHO_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> Pierz, co to zdaje sie z wiatrakami walczy...
> K.T. - starannie opakowana

A mozesz droga Krysiu zdradzic czemu nie chodzisz do Tesco??

Magda
strasnie zaciekawiona

10. Data: 2006-06-07 18:21:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Jun 2006 16:53:21 +0100, "NOA"
<magda_rn@CIACHO_poczta.fm> wrote:

>"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

>A mozesz droga Krysiu zdradzic czemu nie chodzisz do Tesco??
>

>Magda
>strasnie zaciekawiona

Odpowiedzialam na boczku :)

pierz
K.T. - starannie opakowana

Nes tea
Przepis na sos do carpaccio. Potrzebny na gwałt.
gotujemy słoną wodę na makaron, czy dosalamy wrzątek?
Godne polecenia tajskie restauracje w W-wie?
CZYSTA WODA - ZDROWA WODA