dobrodziejstwa cywilizacji

151. Data: 2004-10-30 11:12:47

Temat: Re: dobrodziejstwa cywilizacji
Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Archea" <a...@w...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
clvjrr$6ee$...@a...news.tpi.pl...
> [...]

ciekawe ze nic nie mialas do powiedzenia o MOICH doswiadczeniach w
kontaktach z lekarzami

> No jasne, w przeciwieństwie do reszty zrównoważonego, szczęśliwego
> społeczeństwa, które dzięki unikaniu kontaktu z "psycośtam" (tak Cię to
> przeraża, ze nawet unikasz wymawiania nazwy?)

bo specjalnosci medyczne ogolnie i psy... cos tam, mnoza sie jak
przyslowiowe pluskwy. Ale zwracam Ci uwage ze to Ty uogolniasz. Ja
ograniczam opinie do grona ludzi ktorych znam osobiscie

> może się cieszyć dobrym samopoczuciem i tężyzną psychiczną.

takim jak lekarze?

> - to z komentarzy znajomych
>
> A Ty się jako jedyny oparłeś się złowieszczym "konsultacjom" i jesteś z
> tego bardzo dumny.

bo tak sie sklada ze z wlasnej "praktyki" wiem(!) ze im mniej lekarzy(a
szczegolnie specjalistow) sie konsultuje tym lepiej.

> Po pierwsze, cóż za reprezentatywna próbka, po drugie, coż za wiarygodne,
> rzetelne, specjalistyczne analizy.

o czym ty mowisz. Informuje Cie ze to nie jest intranet zarezerwowany dla
naukowcow zajmujacych sie zawodowo badaniami naukowymi czy praktyka badan
psy ...cos tam. To jest grupa otwarta(!) na ktorej NIE MA zawodowcow i jej
uczestnicy informuja o wlasnych przezyciach, przemysleniach,
dosqwiadczeniach, ideach itd. A wiec prosze bez tego zadecia
moralizatorskiego.

>Gratuluję Jurku, jeżeli na podstawie takich danych kształtujesz swoje
>poglądy to już wiem, skąd ta ślepa wiara w DO.

co Ty mozesz wiedziec o moich pogladach.

> Ciemnogród taki, że ręce opadają.

te twoje radykalne opinie o "pozimie" innych ,n swiadcza tylko o poziomie
twojego oswiecenia.

> Zdrowia życzę.

dziekuje ale od 5 lat i 3 miesiecy, jak na moje potzreby (i moich bliskich)
99% lekarzy moze isc na ryby albo kwiatki wachac :)

> Jowita

Jurek

152. Data: 2004-10-30 11:34:46

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> "Archea" <a...@w...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
> clvjrr$6ee$...@a...news.tpi.pl...
>
> ciekawe ze nic nie mialas do powiedzenia o MOICH doswiadczeniach w
> kontaktach z lekarzami

ROTFL

Jurku!!!! nie wiem czy zauwazyłes, ale polemizujesz sam ze soba .to ty
jestes autorem posta na ktory odpowiadasz.

cl0cvv$auc$...@n...onet.pl...

153. Data: 2004-10-30 11:48:23

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
clvu6k$bb2$...@n...onet.pl...
> ROTFL
>
> Jurku!!!! nie wiem czy zauwazyłes, ale polemizujesz sam ze soba .to ty
> jestes autorem posta na ktory odpowiadasz.

to objaw paranoji ? sprawdz dobrze , albo popros "miszcza" zeby Ci
powiedzial jak sie to robi.

Jurek

154. Data: 2004-10-30 12:03:59

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to objaw paranoji ? sprawdz dobrze , albo popros "miszcza" zeby Ci
> powiedzial jak sie to robi.

nie wiem w jakim celu robisz z siebie głupa,ale to jest twoj problem

ciekawe ze nic nie mialas do powiedzenia o MOICH doswiadczeniach w
kontaktach z lekarzami

w tym fragmencie odpowiadasz na post ,ktory napisałes kilka dni wcześniej.
podaje ci linka do tego postu

http://glinki.com/?l=8mc4rc

czy czesto zdarza ci sie prowadzic dyskusja z samym soba, i sie ze soba nie
zgadzać, lub ostro polemizowac/??

swoim uporem i bezsensownym wypieraniem sie faktów, robisz z siebie na
starosć posmiewisko

155. Data: 2004-10-30 17:28:01

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
clvvte$rup$...@n...onet.pl...

> nie wiem w jakim celu robisz z siebie głupa,ale to jest twoj problem
> swoim uporem i bezsensownym wypieraniem sie faktów, robisz z siebie na
> starosć posmiewisko

jezeli nie rozumiesz tekstu ktory czytasz (to juz nagminne) to spytaj kogos,
moze ktos bedzie mial kilka minut na zmarnowanie dla Ciebie.
Twoje slownictwo przebogate w obelgi juz mnie nie bawi. Jak przejdziesz
kuracje odchamiajaca to daj znac, a nuz bede mial z toba ochote pogadac.

Jurek

156. Data: 2004-10-31 16:22:20

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kogos,
> moze ktos bedzie mial kilka minut na zmarnowanie dla Ciebie.

co ma moje czytanie ze zrozumieniem do tego,ze ty odpowiadasz na na swój
post???

:)))))))))))))))))))))))))

> Twoje slownictwo przebogate w obelgi juz mnie nie bawi. Jak przejdziesz
> kuracje odchamiajaca to daj znac, a nuz bede mial z toba ochote pogadac.

ja tobie równiez życze wesolych swiąt i długo palącego sie znicza

PS czy dzisiaj tez bedziesz robił dziady, tak jak robisz to przez okrały
rok na pmd ;-)

pomozcie mi
pomozcie mi
wegetarianizm i otyłość