dodatek pielegnacyjny

1. Data: 2004-04-22 13:58:59

Temat: dodatek pielegnacyjny
Od: "WHYSKY" <w...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

moj trzy letni syn ma rozczep wargi i podniebienia . Wlasnie nie przyznano
mu dodatku pielegnacyjnego uzasadniajac ze syn sie nie dlawi cos tam mowi i
jest zywy ? Nikt nie wzial pod uawge ze konieczne jest leczenie
ortodontyczne bedzie potrzebny logopeda itd czy zna ktos jakas metode
podstawe prawna ktora pozwoli mi ten dodatek uzyskac ? pozdrawiam hubert

2. Data: 2004-04-23 18:23:01

Temat: Re: dodatek pielegnacyjny
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

WHYSKY ( w...@g...mm.pl ) napisał:
> moj trzy letni syn ma rozczep wargi i podniebienia .

Czy planujecie operację?

>Wlasnie nie przyznano mu dodatku pielegnacyjnego uzasadniajac ze syn sie
nie dlawi cos tam mowi
> i jest zywy ?

Odwołuj się.

> Nikt nie wzial pod uawge ze konieczne jest leczenie
> ortodontyczne bedzie potrzebny logopeda itd czy zna ktos jakas
> metode podstawe prawna ktora pozwoli mi ten dodatek uzyskac ?
> pozdrawiam hubert

Przykro mi, ale ja nie znam.
Pzdr.
Iwona

zapalenie dróg moczowych i gruczołu krokowego-pilne
Re: Toczeń ????????
Rak pęcherzyka żółciowego - Pytania.
Cisnieniomierz dla starszej osoby
ginekolog wrocław ?