zapalenie dróg moczowych i gruczołu krokowego-pilne

1. Data: 2004-04-22 13:33:49

Temat: zapalenie dróg moczowych i gruczołu krokowego-pilne
Od: "orbik" <o...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu szczypało mnie przy sikaniu poszłem do lekarza on
skierował mnie do urologa stwierdził po badaniu że mam zapalenie dróg
moczowych i gruczołu krokowego oraz wykryto bakterie w moczu
przepisał mi Cipronex 500 mg biore go już tydzień (rano i wieczorem)ale
coraz częściej czuje szczypanie pieczenie czy
to normalne myślałem, że jak będe brał lekarstwo to objawy powinny ustąpić
tymczasem mam wrażenie że się nasilają.

poradźcie coś na kontrol mam iść za 2 tygodnie

2. Data: 2004-04-22 15:18:33

Od: "ribr" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wedlug mnie moga byc 3 przyczyny
albo masz wiecej niz 1 bakterie a reszta nie wyszla w posiewie co jest z
tego co
sam przezylem wcale nie takie zadkie
albo
sa to objawy juz samych toksyn bakterii a nie samych bakterii
albo
np. u mnie tak bylo (2 posiewy w odstepie 2 dni i w jednym ta sama bakteria
wrazlia na dany antybiotyk a w drugim slabo wrazliwa) na szczescie urolog
nawet nie
znajc wynikow 2 posiewy zapisalmi 10 dni jeden antybiotyk i 5 dni inny na
ktory to
bakteria okazal sie wrazliwa w obu posiewach

ogolnie podobno takie rzeczy leczy sie dosc dlugo
wiec cierpliwosci

3. Data: 2004-04-22 15:42:53

Od: "kira" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

skoro byyl posiew, to mysle ze antybiotyk przepisany zostal w/g
antybiogramu. Zrob badania na chlamydie.

4. Data: 2004-04-22 18:43:09

Od: "orbik" <o...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za informacje
do tego doszło szczypanie jak robie to z drugiej strony :))
no ale dla mnie nie jest to śmiesznie

Re: Toczeń ????????
Rak pęcherzyka żółciowego - Pytania.
Cisnieniomierz dla starszej osoby