dokuczliwe przeziębienie-co robić?

1. Data: 2006-01-05 09:12:17

Temat: dokuczliwe przeziębienie-co robić?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze przed świętami przeziębiłam się. Nie było to nic strasznego, ale po
świętach dostałam kaszlu z wydzieliną (szerzej to opisałam w wątku "kaszel z
wydzieliną", ale nikt nie odpowiedział), dostałam antybiotyk, który trochę
co prawda pomógł, ale nadal jeszcze odkrztuszam taki lekko zielonkawy śluz.
Co więcej: dostałam pierwszy zastrzyk (z trzech) z histaglobuliny, który
miał mi pomóc w leczeniu zatok. Co ciekawe, tego samego dnia dostałam
okropnego kataru i mam wrażenie, że właśnie bolą mnie zatoki! I wydmuchuję
też taki niemiły, zatokowy katar, gęsty i żółtawy.

Moje pytanie brzmi: czy powinnam iść na zwolnienie, czy czekać aż przejdzie?
Antybiotyk już się skończył kilka dni temu, a ja się nadal czuję niezbyt
dobrze. Biorę Scorbolamid, wapno (bo mam też chrypę, która nasila się
wieczorem), ale to chyba za mało...

Będę wdzięczna za odpowiedzi.

Maja