tabletki wywołuące miesiączk

1. Data: 2006-01-05 09:37:00

Temat: tabletki wywołuące miesiączk
Od: "Marta" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś z grupowiczów słyszał o takich tabletkach? na jakiej zasadzie one
działają?

Marta

2. Data: 2006-01-05 09:44:36

Temat: Re: tabletki wywołuące miesiączk
Od: "Maria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest. Luteina....
Opis działania w ulotce jest za długi, więc go nie przepiszę...
generalnie po dawce jaką lekarz mi przepisał wywoły krwawienie.
Brałam przez 10 dni po 3 tabletki podjęzykowo.
I okres pojawił się po 2 dniach opd zakończenia przyjmowania Luteiny.
Tabletka zawiera progesteron oraz substancje pomocnicze.
Pozdr.

3. Data: 2006-01-05 09:45:35

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy ktoś z grupowiczów słyszał o takich tabletkach? na jakiej zasadzie one
> działają?

To zależy o co chodzi. Być może masz na myśli progesteron. Kiedyś takie
dostałam, jak po skończonym opakowaniu tabletek nie dostałam miesiączki (a
nie było ciąży). Progesteron, o ile się nie mylę, powoduje złuszczanie
ścianki macicy i wywołuje krwawienie.

M.

4. Data: 2006-01-06 05:59:06

Od: "Marta" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno pytanko czy jeśli przyjęłam tabletki Postino Duo czy nie ma
przeciwskazań żeby przyjąć tabletki wywołujące miesiączkę?

Marta

5. Data: 2006-01-06 12:50:11

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a):
> Jeszcze jedno pytanko czy jeśli przyjęłam tabletki Postino Duo czy nie ma
> przeciwskazań żeby przyjąć tabletki wywołujące miesiączkę?

ktoś Ci to chyba przepiasał ?? prawda?? niełatwiej było sie go zapytać??

a tak trochę z innej beczki - z tego co pamietam postinor ma poniekąd
działanie wywołujące miesiączkę - jeżeli sie mylę, niech mnie ktos
poprawi...

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

dokuczliwe przeziębienie-co robić?
noni
Vasolastine 25amp.
[SZUKAM] Otolaryngolog dziecięcy, 3miasto, pilne
Vasolastine 25amp.