dom

1. Data: 2006-10-16 14:35:18

Temat: dom
Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupujemy dom, do remontu i właściwie to nie mam zupełnie pojęcia o tym co w
takim domu trzeba wziąć pod uwagę, żeby stworzyć jakiś taki przybliżony
kosztorys. Chcemy go wyremontować maksymalnie tzn wymienić wszystkie okna,
wyburzyć ściany, dobudować patio, wymienić dach, drzwi, poprzestawiać
ściany, zrobić nowe schody, wymienić podłogi, zrobić dodatkowy wjazd do
garażu itp.
Może ktoś z Was robił coś podobnego i ma gdzieś w exellu listę elementów
(najlepiej z orientacyjnymi cenami), które były potrzebne do remontu.
Ewentualnie do budowy domu. Generalnie kosztorys stworzy architekt, ale
dopiero wiosną będziemy zaczynali coś robić. Teraz chcielibyśmy chociaż na
oko ocenić finanse.
Pozdrawiam
T.

2. Data: 2006-10-16 14:52:59

Temat: Re: dom
Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyburzyć ściany, dobudować patio, wymienić dach, drzwi, poprzestawiać
> ściany, zrobić nowe schody, wymienić podłogi, zrobić dodatkowy wjazd do

Będę strzelał: 800 - 1000zł/m2
:)

3. Data: 2006-10-16 15:28:10

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Będę strzelał: 800 - 1000zł/m2
> :)

Chodzi mi o bardziej szczegółowe informacje.
Pozdrawiam
Teli.

4. Data: 2006-10-16 15:50:15

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> wrote in

> Chodzi mi o bardziej szczegółowe informacje.

No to sa bardzo szczgolowe informacje. Przy zakresie robot jaki podalas
musisz tyle przyjac. Pomnozysz przez powierzchnie i wyjdzie ci przyblizony
potrzebny budzet.
Jesli chcesz dokladnie wiedziec ile drzwi, podlogi itp to dowolna firma
budowlana przedstwi Ci taki koszorys przez podpisaniem umowy.

e-Shrek

5. Data: 2006-10-16 17:30:26

Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kupujemy dom, do remontu i właściwie to nie mam zupełnie pojęcia o tym co
> takim domu trzeba wziąć pod uwagę,

O santa simplicitas. Niektórzy to są samobójcy finansowi ...

--
SQLwysyn
Nie będzie Giertych pluł nam w twarz i dzieci nam romanił ...

6. Data: 2006-10-16 18:02:08

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> napisał w
wiadomości news:Xns985EB5746F9D5eshrekKASUJwppl@213.180.128.149
> [...]
> Jesli chcesz dokladnie wiedziec ile drzwi, podlogi itp to dowolna firma
> budowlana przedstwi Ci taki koszorys przez podpisaniem umowy.

Koszt ok, ale ja chciałabym wiedzieć, jakie materiały zazwyczaj są
potrzebne. Te ogólne wiem, ale może jest coś co stanowczo podraża koszt
remontu. Wtedy będziemy mogli z czegoś zrezygnować do poczet czegoś innego.
Chodziłoby mi o jakąś listę wykorzystanych materiałów do remontu. Może ktoś
robił sobie takie notatki.
Pozdrawiam
Teli.

7. Data: 2006-10-16 18:20:32

Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innego.
> Chodziłoby mi o jakąś listę wykorzystanych materiałów do remontu. Może

Skarbie, czy ty jesteś blondynka może? Chcesz by ci ktoś zrobił wstępny
kosztorys:
- za darmo
- w ciemno (nie widząc domu)
Nie wierzysz aby za bardzo w potęgę internetu ??

8. Data: 2006-10-16 19:47:06

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> O santa simplicitas. Niektórzy to są samobójcy finansowi ...

Bo?
T.

9. Data: 2006-10-16 19:49:23

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Skarbie, czy ty jesteś blondynka może?

tak Skarbie

Chcesz by ci ktoś zrobił wstępny
> kosztorys:
> - za darmo
> - w ciemno (nie widząc domu)

nie, chcę, żeby ktoś podsunął mi jakąś ściągę, z której sam już nie
korzysta. Kosztorys, albo jeszcze lepiej wykaz materiałów, które były mu
potzrebne do remontu domu.

> Nie wierzysz aby za bardzo w potęgę internetu ??

Boję się, że Ty tej potęgi nie doceniasz.
Teli.

10. Data: 2006-10-16 20:03:12

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dopiero wiosną będziemy zaczynali coś robić. Teraz chcielibyśmy chociaż na

Do kosztów budowy domu o jakim marzysz dodaj koszt wyburzenia tego, który
kupujesz.
Lub prościej przemnóż koszt budowy domu o jakim marzysz przez 2 i dostaniesz
kwotę o którą pytasz.
Prace wyburzeniowe przy założeniu, że starasz się czegoś nie uszkodzić są
mniej więcej tak samo kosztowne jak prace wykończeniowe.
Swoją drogą lokalizacja musi być super skoro decydujecie się na dom do
kapitalnego remontu.
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

Piekarnik...full automat, chowany do góry
piszczący kran
ekipa remontowa
piec kaflowy a brykiet z trocin
Status mieszkania - WAZNE !!!! - PILNE !!!!!