dominacja

1. Data: 2004-11-26 13:32:50

Temat: dominacja
Od: "kurzak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moim zdaniem ludzie dzielą się na 2 grupy: tacy, którzy chcą koniecznie kogoś
zdominować i takich, którym jest to obojętne (tzn. nie starają się nikogo
zdominować, ani nie "rywalizują").
jak się bronić przed ludźmi, którzy chcą nas zdominować, jednocześnie nie
podejmując rywalizacji, ale też nie stając się naiwnym?

pozdrawiam

kurzy

1. Data: 2004-11-26 13:55:33

Temat: Re: dominacja
Od: "The Stroyer" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kurzak" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> moim zdaniem ludzie dzielą się na 2 grupy: tacy, którzy chcą koniecznie
kogoś
> zdominować i takich, którym jest to obojętne (tzn. nie starają się nikogo
> zdominować, ani nie "rywalizują").

Co nazywasz "dominacją"? Jeśli ktoś w sposób naturalny podporządkowuje się
czyjejś woli, to nie znaczy, że jest "zdominowany". Człowiek z mocnym
poczuciem własnej wartości i silną osobowością zawsze będzie "dominował" nad
kimś, kto jest słaby i chwiejny. Ergo - problem "dominacji" tkwi zwykle w
"zdominowanym", nie "dominującym".

> jak się bronić przed ludźmi, którzy chcą nas zdominować, jednocześnie nie
> podejmując rywalizacji, ale też nie stając się naiwnym?

Unikać ich, jeśli tak ich odbierasz.

TS

1. Data: 2004-11-26 13:59:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

The Stroyer:
> Unikać ich, jeśli tak ich odbierasz.

A co powiesz o takim np Andrzeju L?

--
Czarek

1. Data: 2004-11-26 14:01:19

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*kurzak* wrote in <news:5b02.00000132.41a7307d@newsgate.onet.pl> :

> [...]
> jak się bronić przed ludźmi, którzy chcą nas zdominować, jednocześnie nie
> podejmując rywalizacji, ale też nie stając się naiwnym?

Najprościej??? Mieć wszystko i wszystkich w d....pie ;)

--
Mężczyzna zakochuje się tak jakby spadał ze schodów - to po prostu
wypadek.

1. Data: 2004-11-26 14:02:43

Od: "The Stroyer" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> The Stroyer:
>
> A co powiesz o takim np Andrzeju L?

On dominuje, czy jest zdominowany? ;)

TS

1. Data: 2004-11-26 14:04:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

The Stroyer:
> On dominuje, czy jest zdominowany? ;)

Mnie nie pytaj. :)
Ciekaw jestem Twojej kazdej opinii. ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-11-26 14:19:02

Od: "The Stroyer" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekaw jestem Twojej kazdej opinii. ;)

O Andrzeju moja opinia nie nadaje się do publikacji, nawet anonimowej ;)

TS

1. Data: 2004-11-26 16:37:28

Od: "Hubert " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kurzak <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> jak się bronić przed ludźmi, którzy chcą nas zdominować, jednocześnie nie
> podejmując rywalizacji, ale też nie stając się naiwnym?

Mozesz mowic do kazdego kogo spotkasz "ja jestem ok i Ty jestes ok" i na tej
podstwie budowac czyste relacje, ale jesli ktos Cie zaatakuje i zacznie
gwalcic Twoje prawa, to masz prawo sie obronic.

Pozdrawiam Hubert

1. Data: 2004-11-26 20:19:17

Od: Marek Krużel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 26 Nov 2004 14:55:33 +0100 "The Stroyer" <p...@p...onet.pl>
wyśle <co7cln$7nc$1@atlantis.news.tpi.pl> zawierający:

> Ergo - problem "dominacji" tkwi zwykle w "zdominowanym", nie "dominującym".

jeśli nawet, to tylko z powodu kontaktów z 'potrzebującymi' dominacji

1. Data: 2004-11-26 22:45:42

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz mowic do kazdego kogo spotkasz "ja jestem ok i Ty jestes ok" i na tej
> podstwie budowac czyste relacje,

a jeśli ten ktoś powie ja jestem ok, ale ty nie jesteś ok?

ale jesli ktos Cie zaatakuje i zacznie
> gwalcic Twoje prawa, to masz prawo sie obronic.

jak?

> Pozdrawiam Hubert

pozdrawiam

tłiti