domowe cisnieniomierze

1. Data: 2004-08-01 08:54:33

Temat: domowe cisnieniomierze
Od: "Zhan" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
planuje zakup cisnieniomierza, na allegro sporo tego jest:
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=5391
macie jakies doswiadczenia z takimi urzadzeniami? co jest warte uwagi a
czego raczej unikac?

artur

2. Data: 2004-08-01 17:29:30

Temat: Re: domowe cisnieniomierze
Od: "Gosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.allegro.pl/showcat.php?id=5391
> macie jakies doswiadczenia z takimi urzadzeniami? co jest warte uwagi a

Najwięcej błędów w pomiarach daja ciśnieniomierze na nadgastek.

3. Data: 2004-08-02 06:32:01

Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najwięcej błędów w pomiarach daja ciśnieniomierze na nadgastek.

Też tak uważam. Najlepiej na ramię + stosowanie się ścisłe do instrukcji.
Jeśli nie masz problemów z obsługą, to taki półautomatyczny chyba jest
najtrwalszy.
Polecam firmę Omron. Ja mam Marshal, ale to też Omron tylko na inny rynek.
Maras
odpowiadając usuń .com z adresu.

Skurzcz w łydce.
Artroskopia - symulacje zabiegów w tym rekon ACL
Wszystko o artroskopii - opinie pacjentów
fibromialgia
Oddawanie krwi