doświadczona pani dziekan

171. Data: 2008-04-27 21:11:47

Temat: Re: doświadczona pani dziekan
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Apr 2008 13:41:57 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Na taka jawna prowokacje pozwole sobie nie odpowiedziec. Twoja corke
> chyba widzialem na fot., skrzypaczka? Ladna, i utalentowana.
> Gratuluje!

Dzięki, bo to faktycznie także moja zasługa - zasługą jest prócz urodzenia
i wychowania dostrzeżenie i pielęgnowanie talentów. Że dopełnię Twych
pochwał samochwalstwem (kocham się chwalić, bo kocham siebie, jak bliźnich
;-P ) - prócz urody, uzdolnień muzycznych, także świetna matematyczka i
humanistka z ognistym zacięciem literackim, wielokrotnie wytrącająca z
utartych torów rozumowania i interpretacji literatury swoją świetną
polonistkę w liceum, o dziwo ku radości tejże światłej kobiety... Wszystkie
pięć wymienionych przymiotów po nieskromnej mamusi :-)
Cóż, XL-ki nie rodzą się na kamieniu, więc i ta, młodziutka, być fałszywie
skromną nie ma powodu...

PS. Kupiłeś mnie swymi pochwałami. Cóż, na rodzicielskiej dumie można
daleeeko pojechać ;-P

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

172. Data: 2008-04-28 05:05:25

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 22:39, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> dobro, ktore spadlo z nieba jest bardziej atrakcyjne. Czekaja na
> swojego "boga", samolot. Wierza! Ale, czy wierzyli rowniez w samolot
> poprzednio, przed wyladowaniem tegoz? Wszak nie wiedzieli o jego
> istnieniu, czyli nie wierzyli? Nie wierzyli w cos czego nie
> doswiadczyli, co nie miescilo sie w zadnej siatce pojeciowej? Czy jest
> mazliwa niewiara w nic? Z takim zjawiskiem spotkala sie grupa wloskich
> wilmowcow-dokumentalistow na poczatku lat 70-tych ubieglego wieku.
> Film to "Pieski swiat - Mondo cane".
>
> J-23 Flegiel von Trop- Ukryj cytowany tekst -

Widzę, ze oczytane jesteś. Tyle, że to nie byli Aborygeni, ale
wyspiarze - nie pamietam, czy Polinezyjczycy czy Mikronezyjczycy, ale
nie chce mi się sprawdzać. Fakt prawdziwy, nie medialny.

173. Data: 2008-04-28 05:07:42

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 23:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> --
> XL wiosenna :-)
>
> Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email

Ha!!! I popaść w głęboką depresję przy pierwszej nieudaczy fenomenu.

174. Data: 2008-04-28 05:11:01

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Kwi, 10:48, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> To samo przytrafilo sie
> j.polskiemu. Staje sie on brzydki, i niedokladny, bo nasze mysli sa
> brzydkie i glupie. Ale z kolei brzydkosc jezyka powoduje ze i nasze
> myslenie jest glupie.

Bo język polski kaleczony i wyśmiewany jest przez parcha w mediach,
tak jak Polska i Polacy.

Na pohybel parchu!

175. Data: 2008-04-28 05:12:26

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Kwi, 11:13, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Co to znaczy "solem"? Nie znam łaciny tak dobrze :-PPP, jak Ty, ale tak
> popularny cytat, jak "nic nowego pod słońcem" czyli "nihil novi sub sole",
> toż to każdy, nawet katol, znać powinien?
>
> --
> XL wiosenna :-)
>
> Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
> i...@g...pl., podany także w nagłówku.

Und "tempus fugit" - bardziej tu pasujący.

176. Data: 2008-04-28 05:18:34

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 00:13, "michal" <6...@g...pl> wrote:

Wiara w to, w co wierzą inni ludzie może nie być prawdziwa. W końcu
pojęcie bóstwa bierzesz od innych. A to nie jest wiara tylko wiedza o
tym, co inni myślą.
Jeszcze nikt nie wrócił z nicości, aby twierdzić, że jej nie ma.
Odwoływanie się do Jezusa nie jest miarodajne bez wiedzy na temat
transcendencji nabywanej od innych - przyjmowanej "na wiarę".

177. Data: 2008-04-28 05:21:34

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 09:06, "bazyli4" <b...@v...pl> wrote:

Wiara, że odkręcisz tę śrubę kluczem jest tylko częściowo sprawdzalna.
Wszak możesz jej nie odkręcić jakimkolwiek kluczem.

178. Data: 2008-04-28 05:33:46

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale jakoś nie widzę, żebyś mierzył. Wolisz uwierzyć, że ktoś tych obliczeń
> dokonał.

Nie uwierzyć tylko wiedzieć, że jest to do zrobienia. Wierzyć bym musiał,
gdybym nie mógł zrobić tego sam. Ponieważ są metody dostępne każdemu i
obiektywne, bo poza acefalikami każdy przy odrobinie dobrej woli może je
zrozumieć i zastosować, nie muszę wierzyć...

> Nie wiesz też czy pójdziesz do nieba, skąd masz wiedzieć? ;)

Dlatego nie uważam tego za rozsądny problem do dyskusji, tym bardziej
znajduje się to dla mnie poza dziedziną, w któlrej można użyć umysłu, toteż
wiara czy niewiara nadal nie ma tu nic do rzeczy...

> Dowcip cienki, ale jak Ci to poprawia humor?...
> Ja wierzę, że Ci się coś popierdoliło. ;)

Dowcip dobrany do Twoich twierdzeń, to jaki ma być... i tak jest od nich
lepszy :o)

Pzdr
Paweł

179. Data: 2008-04-28 07:10:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:

> [...]

> znajduje się to dla mnie poza dziedziną, w któlrej można użyć umysłu,
> toteż wiara czy niewiara nadal nie ma tu nic do rzeczy...

Jeżeli nie można użyć umysłu, to wiara nie ma nic do rzeczy... Bardzo
unikalny wniosek.

Nie chcę w to wierzyć. :)

michał

180. Data: 2008-04-28 07:59:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Apr 2008 22:07:42 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> Ha!!! I popaść w głęboką depresję przy pierwszej nieudaczy fenomenu.

Fenomeny żyją wśród nas, depresja to też element życia. Jednak fenomen (jak
nazywasz) wychodzi z niej bez szkody i to glównie dzięki własnej sile
psychicznej :-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

z kamera wsrod ludzi
Prośba o parę zdań na temat dziwnego zachowania.
wykładowcy na start
Chromolę głupie gwiazdki w Googlu...
Testy projekcyjne - poszukuję materiałów