dretwienie dloni

1. Data: 2004-10-24 04:20:10

Temat: dretwienie dloni
Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

O wielu lat okresowo dretwieja mi dlonie a potem to mija.Terz tez od okolo dwu
tygodni mam te dretwienia szczegolnie lewa reka mam w niej ograniczone czucie
nie moge niczego scisnac zawiazac itd, czy ktos moze mi powiedziec co to jest?

2. Data: 2004-10-24 09:13:28

Temat: Re: dretwienie dloni
Od: "ewa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zadaria" <z...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
> czucie
> nie moge niczego scisnac zawiazac itd, czy ktos moze mi powiedziec co to
Myślę, że kręgosłup szyjny. Pracujesz przy komputerze? Są specjalne
ćwiczenia, które trzeba ćwiczyć.e.

3. Data: 2004-10-24 16:18:45

Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

to rozwazalam jednak dolegliwosci te same mialam, kedy jeszcze o komputerze mi
sie nie snilo a i teraz nie az tak duzo przesiaduje przy komputerze pomaga
opuszczenie rak w dol ale na krotko

4. Data: 2004-10-24 17:33:38

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: 2...@m...aol.com,
Od: Zadaria <z...@a...com>
Było:
> to rozwazalam jednak dolegliwosci te same mialam, kedy jeszcze o
> komputerze mi sie nie snilo a i teraz nie az tak duzo przesiaduje
> przy komputerze pomaga opuszczenie rak w dol ale na krotko

I tak by się przydało prześwietlić i zobaczyć, może tam już jakieś duże
zmiany są i trzeba jakieś bardziej specjalistyczne ćwiczenia z razem
fizykoterapeutą robić. Sprawdź
Oprócz ćwiczeń przydała by się jeszcze wyprofilowana poduszka z podparciem
kręgów szyjnych (niezbyt droga)

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

5. Data: 2004-10-24 17:36:25

Od: "julka" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to rozwazalam jednak dolegliwosci te same mialam, kedy jeszcze o
> komputerze mi
> sie nie snilo a i teraz nie az tak duzo przesiaduje przy komputerze pomaga
> opuszczenie rak w dol ale na krotko
Kiedy to nie o ręce chodzi,tylko o zmiany w karku, które zwykle powodują
drętwienie rąk.

6. Data: 2004-10-25 09:17:26

Od: "lisio" <U...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

może byc to spowodowane np. przejściem przez wypadek samochodowy (z
autopsji - nie mogę leżeć zbyt długo w pozycji bodcznej)

pomóc Ci może neurolog i badania kręgosłupa szyjnego w szczególności
--
Pozdro
Lisio

7. Data: 2004-10-25 14:09:14

Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

dziekuje, musze pojsc do lekarza bo nie mam gdzies 20% czucia w lewej rece i
nawet sie troche martwie gdyby mialo ta mi zostac ?

Prezentacje video stomatologia
Choroba niemowlaka
FORUM EDUKACYJNE
stan zapalny po operacji wydluzania wedzidelka napletka
seronil a depresja