drewniany dom

1. Data: 2006-09-19 22:40:13

Temat: drewniany dom
Od: "Marek R." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
(przeglądałem archiwum ale znalazłem tylko tyle że IKA zadała pytanie a ktoś
ją odesłał do forum..., może od stycznia 2006 ktoś sobie budował taki dom -
a Ty IKA /Monika/ ?)

czy są na grupie ludzie którzy mają dom całoroczny w technologii drewnianej
(kronopol, kandyjski itd), proszę o odzew, ponieważ zastanawiam sie nad
budową takiego i mam kilka (sporo) pytań.

jeżeli "tak", to:
1. W jakiej konkretnie technolgii ma Pan/Pani dom?
2. W jaki sposób jest ogrzewany i jak wychodzą koszty takiego ogrzewania?
3. Czy Pański dom jest w Zachpomorkim?
4. ...zatem jaka firma budowała (na tym terenie)?
5. Czy zadowoleni Państwo są z wykonawcy i polecacie ich?

i więcej jeszcze, ale czy mogę z kimś o tym pogadać tutaj?

6. CZY KTOŚ MA JAKIEŚ ZASTRZEŻENIA CO DO SAMEJ IDEI DREWNIANYCH DOMÓW, MOŻE
ZŁE DOŚWIADCZENIA (proszę, bo chłonę teraz wszystko w tym temacie)

pozdrawiam,
Marek.

2. Data: 2006-09-20 14:25:45

Temat: Re: drewniany dom
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mieszkam w drewnianym domu "uzywanym" i są dwie wady jedna mniej druga
bardziej ważna.
1 Wieszanie szafek w kuchni to loteria bo nie zawsze wiesz czy trafisz w
twardy bal czy w mech pomiędzy mimi a pod tynkiem czy gips-kartonem nie
widać.
2. Chcielismy zmienic układ scian i niestety nie da sie bo wszystko ze soba
powiązane i jak cos wytne to cos innego moze puścic.
Ale jak wspomniałam to 40 letni dom z bali w tradycyjnej technologii , może
kanadyjki są inne.

--
Katarzyna -Rzeszowianka

3. Data: 2006-10-08 11:08:20

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mieszkam w takim domu drewnianym. Budował go własnoręcznie mój ojciec (góral)
w 1947 r. Wspaniałe mieszkanie! Zimą jest cieplutko, a latem chłodno. Nie mam
żadnych problemów z wieszaniem szafek, bo też nie ma tam żadnego mchu. Bale, z
których jest wykonany są pasowane płaszczyznami w taki sposób, że nie potrzeba
tam uszczelnienia z mchu. Wewnątrz położony jest normalny tynk ( trzyma się od
samego początku!), a na zewnątrz dom jest oszalowany deskami. Gdy rodzina
przyjeżdża do nas, to mówią, że nigdzie im się tak dobrze nigdy nie spało.
Drewniany dom to wspaniała rzecz!!!
Pozdrawiam. B.

okna firmy Węgiel
Czym zalepić otwór w kafelkach :)