Odbiór przyłacza wodnego

1. Data: 2006-09-19 09:10:07

Temat: Odbiór przyłacza wodnego
Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stoję przed odbiorami budynku mieszkalnego i miejscowa gmina stawia mi
klodę w postaci konieczności wykonania mapki geodezyjnej powykonawczej
przyłącza wodnego.

Dziwi mnie to o tyle, że przed przystąpieniem do wykonywania przyłącza
musiałem uzyskać stosowne zezwolenie i przedstawić projekt na mapkach
geodezyjnych, całość prac była wykonana zgodnie z projektem pod ścisłym
nadzorem konserwatora wodociągów wyznaczonego przez gminę, który to
dodatkowo w ksiażce budowy i na projekcie wpisał stosowną adnotację o
zgodności prac z projektem..

Co ciekawe, nie przyłączałem się z wodą go głównej rury, a do trójnika na
mojej działce wstawionego przez przezornego teścia w jego przyłączu, a na
czas robót nie było konieczne wyłaczanie głównej rury, ponieważ wszystko
odbyło się za kiedyś przez przezornego teścia zafundowaną zasuwą..

Całość domu została wykonana zgodnie z projektem i nie trzeba dokumentacji
powykonawczej, to samo dotyczy przyłącza prądowego, instalacji gazu
propan-butan, a w przypadku tej dupereli koszty urosły do prawie 3 tysięcy
złotych (1000 gmina za przyłącze, mapki 2x350, geodeta w sumie 1300)..

Czy tu aby czasem ktoś nie ciagnie zbytnio kasy z mieszkańców?

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org